یک سالی بود که می خواستیم به دیدنتان بیاییم اما هر بار به مشکلی پیش می آمد و ...

اما امروز گفتند دیگر برای دیدنتان مشکلی نیست ...

وقتی چهره ها در هم شد ...

<** ادامه مطلب... **>

از اینکه برای دیدنتان به جای خانه محقر باید به خانه ابدیتان سر بزنیم ...

و بیشتر از مدرسه گله داریم ...

آقای دکتر حداد عادل!

شما که زمانی با هم بودید توقع بیشتری بود که لااقل یک اعلامیه در مدرسه بزنید...

نه اینکه بعد از 40 روز متوجه شویم که دیگر استاد در کنارمان نیست -----------

 

 

علی‌محمد هنر نهم تیرماه از دنیا رفت. درگذشت این نویسنده و پژوهشگر با انتشار جلد دوم کتاب «پاریسیه» (یادداشت‌های علامه محمد قزوینی) مقارن بود. جلد سوم این مجموعه هم به زودی منتشر خواهد شد.


به گزارش خبرنگار بخش ادب خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی‌محمد هنر زاده‌ی سال 1321 در شیراز و از ادیبانی بود که سال‌ها با بنیاد موقوفات افشار همکاری داشت.


این پژوهشگر جلد دوم «مسائل پاریسیه» (یادداشت‌های علامه محمد قزوینی) را به کوشش زنده‌یاد ایرج افشار و در سلسله انتشارات موقوفات دکتر محمود افشار یزدی منتشر کرده است که هر دو از دیدن آن محروم ماندند.


از علی‌محمد هنر مقاله‌های متعددی در زمینه‌های مختلف زبان و ادبیات فارسی در مجله‌های «راهنمای کتاب»، «آینده» و مجموعه‌ی بیست‌جلدی «نامواره‌ی دکتر محمود افشار یزدی» - که از جلد یازدهم به «پژوهش‌های ایران‌شناسی» تغییر نام یافت - چاپ شده است.


همسر این پژوهشگر با اشاره به دست‌نوشته‌های چاپ‌نشده‌ی او، به ایسنا گفت: برای چاپ این دست‌نوشته‌ها باید با اهل فن گفت‌وگو و بعد آن‌ها را برای چاپ ارائه کنیم.


سه عنوان از آثار علی‌محمد هنر در سلسله انتشارات بنیاد موقوفات افشار به چاپ رسیده که عبارت‌اند از: «یادداشت‌های سندبادنامه» و جلد اول و دوم کتاب «مسائل پاریسیه».