به یاد استادمان علی محمد هنر ؛ دبیر زبان فارسی ...

امروز پس از ماه ها به دیدار استاد رفتیم

با همان نگاه محبت آمیز...

دیگـر عیـنک نـداشـت

اما خوب‌ شناخت

سلام استاد

.

.

.

.

 



 

 


 

گفت استاد مبر درس از یاد 

یاد باد آن چه مرا گفت استاد

  

یاد باد آن که مرا یاد آموخت 

آدمی نان خورد از دولت یاد

  

هیچ یادم نرود این معنی

که مرا مادر من، نادان زاد

 

پدرم نیز چو استادم دید

گشت از تربیت من آزاد

 

پس مرا منت از استاد بود

که به تعلیم من استاد استاد

 

هر چه می دانست آموخت مرا

غیر یک اصل که نا گفته نهاد

 

قدر استاد نکو دانستن

حیف استاد به من یاد نداد

 

ایرج میرزا

 

قطعه 301-ردیف173-شماره22

 

با عرض معذرت!

اما لطف مسئولین دبیرستان را در عدم اعلام در گذشت استادمان ؛ فراموش نخواهیم کرد! شاید آنقدر غرق موسم گل بودیم که یادمان رفت دیگر بوی استاد نمی آید... و تقاضا داریم توجیه نفرمایند... هم چنین ما هم کم کاری خودمان را توجیه نخواهیم کرد.یادمان باشد من بعد برای قدردانی از اساتید منتظر مدرسه و کانون نباشیم!

بزرگواری که گفتی وظیفه دوره شماست!قبول! ضمن اینکه دنبال علم غیب خواهیم رفت؛شما هم  لطفا برگزاری هیئت در فلان پستو را به تابلو های مدرسه نزنید! چون باید بدانیم که مراسم کی هست کجا هست بانی کی هست سخنران کی هست و...

متاسفم برای عذر بدتر از گناه!