چه خواهد شد چه باید کرد؟

سر انجام فتنه ها در ایران آغاز شد! اما مگر ما منتظر چنین روزی بودیم؟

آنچه که به شدت از آن غفلت می شود(عمدا و سهوا) حضور اجنه و شیاطین در آخرالزمان است.اما از کجا این حرف را مطرح می کنیم و آیا دلیلی هم بر این مدعی داریم؟

http://kingdomofsolomon.com/wp-content/uploads/downloads/2010/12/dalayele-maddi-shodane-ajenne.pdf

با مطالعه متن بالا این سوال ایجاد می شود که مادی شدن شیاطین و اجنه در زمان سلیمان نبی علیه السلام چه ربطی به آخرالزمان دارد؟

<** ادامه مطلب... **>

در پاسخ به این سوال باید گفت بر اساس شواهد و ادله بسیار عوالم در آغاز خلقت آدم علیه السلام یکی بودند ؛در نتیجه اجنه و شیاطین در عالم مادی هم حضور داشتند در اثر هبوط آدم علیه السلام ؛ عوالم به مرور از هم جدا شدند که در قرآن با واژه های "خفض و رفع " و "رتق و فتق" مطرح شده اند. این جدا شدن تا زمان ولادت پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله وسلم ادامه داشت .اما براساس آیات قرآن این عوالم مجدد در هم پیچیده می شوند .

چرا مسئله اجنه و شیاطین را مطرح می کنیم؟و چرا داستان سلیمان نبی را شاهد مثال می گیریم؟

http://kingdomofsolomon.com/wp-content/uploads/downloads/2010/12/Zaroorate-pardakhtan-dar-in-zaman.pdf

 

متاسفانه از بزرگترین دشمن خود غفلت می کنیم:

فهو لکم عدو مبین...

او آدم علیه السلام را اغوا کرد و علت اصلی شهادت حسین بن علی در کربلا بود.آن روزی که از شیطان غفلت کنیم ، باید منتظر باشیم تا گمراه شویم یا به هلاکت برسیم!بارها خداوند ما را نسبت به او هشدار داده که او را دشمن بگیرید.

اما امروز؛ شیاطین از چه طریقی بر ما اثر می گذارند؟و ما چگونه خود را حفظ کنیم؟

سلیمان نبی از خداوند در خواست کرد تا ملکی به او عطا کند که تا ملک مهدوی (عج) به هیچ کس عطا نکند.

http://kingdomofsolomon.com/wp-content/uploads/downloads/2010/12/Mabanie-nazari.pdf

در این ملک تا زمانی که دخان به ماده نزدیک نشده بود همه چیز روال عادی داشت اما به محض نزدیک شدن اولین اتفاقی که افتاد روان انسان ها بهم ریخت.انسان هایی که دنبال مادیات بودند و ایمان پستی داشتند. پس برای رسیدن به ملک مهدی (عج) از فتنه هایی عظیم عبور خواهیم کرد. و شرط بقای ما در داشتن ایمان است.

اما امروز متاسفانه می بینیم که جریان انحرافی در دولت سراغ جن گیر ها و رمال ها رفته بودند که با توجه به مطالب بالا این دیگر عجیب نخواهد بود. افرادی سعی می کنند تا با تسخیر اجنه قدرت بدست آورند و روی دیگران اثر بگذارند.

و ما شک نداریم که همین بلا سر رئیس جمهور هم آمده است.

در سرزمینی زندگی می کنیم که همه چیز به خواست امام عصر انجام می شود.در این فتنه ها به شرطی سالم عبور خواهیم کرد که تابع باشیم نه مطیع!!! منتظر نشویم ببینیم که چه دستوری خواهد آمد ؛ بر اساس میل امام عمل کنیم .دوران اطاعت گذشت. امروز باید ببینیم و عمل کنیم ... .

امروز باید کاروانی عمل کنیم . در کاروان امام حسین علیه السلام بحث امر شدن و اطاعت کردن مطرح نیست. همه کاروانیان نگاهشان به امام بود تا ببینند رفتار امام در قبال موضوعات چگونه است و آن ها هم همینطور عمل می کردند.

نباید گرفتار بحث های حاشیه ای شد . ریزش ها دیگر طبیعی است . نباید تعجب کرد نزدیکان انقلاب هم ریزش کنند. هر چه امام گفت ما هم همان را می گوییم و انجام می دهیم .نگاهمان به امام باشد ... .

و امروز حرف ولی فقیه حرف امام است . تبعیت از ایشان تنها راه نجات است و جز این هلاکت را در پی خواهد داشت... .

 

 "منتظر نظرات دوستان برای کاروان هستم"

و من الله توفیق