بشارت های متعدد قافله سالار !

 در مطلبی با عنوان افشاگری قافله سالار به بررسی بیانات ایشان در دیدار با نمایندگان مجلس اشاره شد.اما به فاصله چند روز ایشان در دانشگاه افسری امام حسین علیه السلام حضور یافتند و مطالبی را بیان فرمودند که به نظر حقیر از درون مایه آن غفلت نابخشودنی شد. انتظار از خواص چیز دیگری است.این مطالب را بزرگان نگویند امثال سازندگان مستند "ظهور بسیار نزدیک است" با آن شیوه جاهلانه می گویند! آنوقت گناهش گردن آن آخوند هایی است که در روزگاری نچندان دور بحث پیرامون ظهور را به سخره می گرفتند و می گفتند : بین این همه مشکل چرا ظهور؟!!!و امروز شعار(نه عمل) ولایت مداری آنان گوش فلک را کر کرده ... ! و آن درون مایه بشارت های متعدد قافله سالار از وعده خداوند است... :

من به شما عرض بکنم؛ امروز جوان مؤمن بصیر ما، به خاطر اوضاع و شرائطى که در حرکت تاریخى ملت ما و حرکت تاریخى جهان مشاهده میکند، از آن جوانانِ دوران اول انقلاب جلوتر است. در دوران اول انقلاب، آن کسانى که در میدان انقلاب جانفشانى میکردند، با انگیزه‌ى ایمان و اعتقاد به آینده‌ى روشن پیش میرفتند؛ اما جوانِ امروز آن آینده را دارد در مقابل چشم خود مى‌بیند.{دقت کنید: امروز ما آن آینده را می بینیم!منظور ایشان کدام آینده است؟!! جواب با شما }

خداى متعال در مقابل این ملت به وعده‌ى خود وفا کرد. خداى متعال وعده کرده است که اگر با ایمان، در میدان سعى و مجاهدت قدم بردارید، به شما کمک خواهد کرد و به شما نصرت خواهد داد: «ان ینصرکم اللَّه فلا غالب لکم»؛(1) وقتى خدا به شما کمک برساند و شما را نصرت کند، هیچ قدرتى نمیتواند بر شما غلبه کند. این وعده‌ى الهى است؛ این وعده را ملت ما و جوانان امروز ما در مقابل چشم دارند مى‌بینند.

سیاست بسیار حساسِ تعیین‌کننده‌ى خاورمیانه‌اى آمریکا بکلى شکست خورده است؛ این را همه دارند مى‌بینند و همه به آن اعتراف میکنند. در فلسطین شکست خوردند. مزدوران و یاران و همپیمانان نزدیک خود را از دست دادند. یک روز فقط رژیم طاغوتِ فاسدِ پهلوى از دست آنها رفته بود؛ امروز رژیمهاى دیگرى از دست آنها رفتند یا در شرف از دست رفتنند؛ بنابراین متزلزلند. امروز آمریکا در منطقه‌ى غربى آسیا - یعنى همین منطقه‌ى شمال آفریقا و منطقه‌اى که اسم آن را «خاورمیانه» گذاشتند - منزوى است

 

امروز اسلام در این منطقه زنده است.

 

خداوند میفرماید: «فرددناه الى امّه کى تقرّ عینها و لا تحزن و لتعلم انّ وعد اللَّه حقّ»

 

بخشى که خداى متعال به صورت نقد در اختیار ملت ایران قرار داده، خیلى بیشتر از اینهاست.

 

در دو هفته‌ى گذشته، در «یوم‌النکبة» جوانها مرزهاى اسرائیل را براى اولْ‌بار بعد از گذشت شصت سال شکستند. اینها همان «و لتعلم انّ وعد اللَّه حقّ» است. این دارد نشان میدهد که بدانید وعده‌ى الهى که فرمود: «لیظهره على الدّین کلّه»خداى متعال این دین را، این رسالت را بر همه‌ى فرآورده‌هاى فکرى و دینى عالم پیروز خواهد کرد - درست است.

 

خدا دارد این وعده‌هاى نقد را تحقق میبخشد؛ فقط شرطش این است که من و شما که در این راه سربازان پیشروِ این حرکت در دوران معاصر بودیم، قدممان را سست نکنیم، حواسمان جاى دیگر نرود.

 

گناه بزرگ و نابخشودنى آن کسانى که در حرکت عظیم انقلابى ملت ایران به پشت سر نگاه کردند، به خود نگاه کردند - به شهوات خود، به قدرت‌طلبى‌هاى خود - یادشان رفت که این ملت براى چه انقلاب کرده است و این حرکت معنایش چیست، این است که پا سست کردند. البته ملت بحمداللَّه از آنها یاد نگرفت و یاد نخواهد گرفت.

 

 اما همه‌مان باید مواظب باشیم. در این حرکت عظیم شتابان به سمت جلو، که خداى متعال هم دارد بشائر پیروزى را پى‌درپى در مقابل چشم ما قرار میدهد، باید کسى پا سست نکند.

 

جوانان عزیز من! شما جزو برگزیدگان این حرکت پیشرو هستید؛ خودتان را آماده کنید. شما احتیاج به دانش دارید، فرا بگیرید؛ احتیاج به تهذیب نفس دارید، به آن بپردازید. اگر ما خودمان را تهذیب نکنیم، جلوه‌هاى فریبنده‌ى مادى دنیا ما را مشغول خواهد کرد. وقتى در بین یک راه، روندگان این راه فراموش کنند هدفشان چیست، قهوه‌خانه‌ى سر راه آنها را به خودشان مشغول کند، یادشان برود کجا میرفتند، خطر بزرگى آنها را تهدید خواهد کرد. مراقب باشید؛ علم، تهذیب نفس، تجربه...

 


منبع:     http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=12574   



  


 محبوب امام زمان ... دعایمان کن