سلامی با شرم به پیشگاه تو که کریمی شرم نه از بابت سلام که سلام بسیار کردیم اما اندکی از آنها برای تو بود . شرمنده ایم و عذر می خواهیم که در خاطرمان بسیار خاطرات ثبت است و از آنها یاد می کنیم ؛ اما بخش کوچکی ازآنها به شما اختصاص دارد .

     مهدی جان ! توبه ما را بپذیر چرا که تا امروز بسیار خندیده ایم ؛ اما نمی دانیم کدام‌یک با لبخندهای شما همراه بود‌. بسیار نگران و پریشان شده ایم ، اما نمی دانیم که نگرانی‌هایمان ارتباطی به شما داشت یا نه؟ راه رفته ایم اما نه برای شما جز اندکی ، در بیداری هایمان اقرار می کنیم که چشمهایمان برای شما بیدار نبوده اند . تا به کی تو ما را ببینی و ما از دیدارت محروم ! و امروز دوست داریم دستهایمان را به اندازه تمام کوتا هی ها به سویت دراز کنیم و بقیه ی عمر را در جستجوی شما باشیم این وظیفه ای الهی است و مذکور در قرآن .شاید که مهربانی تو به فریادمان رسد.


      مولاجان ! زمانهای طولانی را بدون شما گذراندن باعث شدکه بهره مان از هدایتتان کم شود . توجه مان از خواست شما کمرنگ شود و با توجیهات سراغ نفسانیات برویم ، با افکار خودمان موانعی برای خود ایجاد کردیم که درمانده مان کرد و از حرکت به تحسّس شما غافل! از سرچشمه کوثر زلال شما دور شدیم و بی بهره ! مولای ما، جفا کردیم برخود که این غربت را با قرب جبران نکردیم.


       اماما ! اکنون در بیابان دنیا تشنه و سر گردان و ره گم کرده هستیم و بدنبال راه نجات فقط دست هدایت شما می تواند ما را از این بیابان نجات دهد ، نور وجود شما می تواند راهنمای مسیرمان شود. کل یوم عاشورا ، کل ارض کربلا.


      ابوالفضل عاشورا کیست؟ علی اکبر عاشورا در این زمانه کیست؟ لشگر ظلم کجاست؟ فرماندهان لشگر کفر چه کسانی هستند ؟ امام عاشورا کیست ؟ رابطه ما با امام عاشورا چیست؟ کاروان حسینی کجاست؟ و ما در این کاروان چه نقشی داریم‌؟ کجاست آن امامی که او را همراهی کنیم تا قیامی دیگر به پا شود ؟ مولای ما تا کی دستمان را بگیری ولی دستت را نبینیم ؟ ... امروز غافله سالار عاشورا کیست؟


 


 


   بیاییم با برنامه های کاروان حسینی بیش از پیش آشنا شویم ... برای رسیدن به مهدی فاطمه علیهما السلام باید کاروانی زیست ! 


 


  اما کاروان حسینی... (برای هر جمله ساعت ها توضیح نیاز است)


*کاروان معجزه حسین علیه السلام است؛


*عقل کاروانیان حسینی می گفت هرچه امام بگوید؛


*بهشت محصول کاروان حسینی است؛


*عاشورا ثمره کاروان حسینی است...از کاروان عقب نمانیم!


*کاروانیان حسینی ، شکارچی خواست امام بودند؛


*کاروان حسینی الگوی حرکت به سوی ظهور؛


*بهشت محصول کاروان حسینی است؛


*کربلا هدف نیست ، مسیر است و برپایی ظهور و حکومت حقه هدف است؛


*کاروانیان حسینی نفس مطمئنه بودند چون امام درباره آن ها می فرماید : امرهم امری و رایهم رایی...حال شاید بهتر بشود فهمید:ما رایت الا جمیلا !


*در کاروان محور امام است؛


*کعبه نمادی از امام و همراهی با کاروان حج اکبر...


 


خدا را شکر که حسین علیه السلام آفریده شد...