آسمان آیینه دریاست

یا

دریا آیینه آسمان....

 دوست داری دریا باشی یا آسمان؟

اصلا من دریا

تو آسمان من

به شرطی که ابری نباشی....

نگاه کن!

غرق آسمان تو شدم

آنقدر که کسی انتهای دلم را نمی بیند!

شده ام همرنگ تو

رنگ آســمان تو

خورشید محبــتــت

 هوایـــــــــی ام کرده!

دیگر پر پـــــرواز نمی خواهم

گرمای وجودت

مرا به‌ آســــمان رساند

.......

اما حیف

در راه تو

بادها مرا به دور دست ها برد

جایی که آسمانش تاریک است

وهوایش

سرد ِ سرد

کاش قاصدکی

برایم از آسمانم خبری بیاورد

می دانم که او هم دلواپسم هست

گرچه ذره ای بیـش نیـستم

اما دلم در آسمانش جا مانده!

ستاره که نشدیم

آخرش

 یک سیاه چاله!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

آسمان

آرزوی من

وقتی آسمان و دریا یکی می شود....

آسمان 

ــــــــــــــپـــــی نوشـتــــــــــــ

شاید

زمانی آسمان رنگ تو را بگیرد

وقتی آسمان شلمچه

همیشه رنگ خون دارد.....