روزگار نامردی است

دوستانت را می گیرد و تو را از دوستانت

بهانه

پیش پا افتاده ترین دلیل برای جدایی...

شیطان

به ما خندید

و به خواسته اش رسید...

وقتی که گول خوردی

گفتی دوستم داری

اما "دوست" نداشتی و به ناچار "دوست شدی" با کسی که "دوستش نداشتی"....

زمانی هوای نبودنت نفس گیر بود

اما امروز

هوای بودنت....

ولی ممنون!

یادم دادی

در هوای کسی نباشم....تا کسی هوای من را نداشته باشد...

اینگونه خیالم راحت است:

نه من .... نه تو....

انتخاب کردم

مسیر زندگی را

همین که فهمیدم هیچ کس ارزش ندارد

(غیر از پدر و مادر)

به پایش محبت خرج کنی

از بس حراج کرد

هوای دوست را..........

یک نفس در هوای دوست را

 

 

با دنیا عوض نخواهم کرد...

کاش

روی شیشه دلم

اشک نفسش را ببینم.....

این روزها هوا ابری است

پس ببار ای باران

از بس که دلم لک زد برای نیم نگاهش....

کاش

حضرت یــــاس

نــــــگاهی به ما کند...

 


تو خود بخوان حدیث مفصل ....

یادتان که نرفت

روزگــــــــــار را می گویـــــم!

و من....