بالاخره فرصت شد بنویسیم!!

اول از همه اشاره کنم به جشنواره ای که تقریبا شبیه به یک رویا بود.بالاخره جمعی تشکیل شد که دغدغه فیلم های انقلابی دارد.سینما و حزب الله؟! تقریبا در دوره ای نفس کشیدن هم مشکل بود اما امروز به لطف خدا و با همت جوانان انقلابی در عرصه هنر این جشنواره برای حمایت از فیلم های انقلابی و نقد و بررسی فضای سینمای ایران متولد شده .... همان دغدغه های سید مرتضی آوینی ...... ببینید دوستان! درد رو ببینید.... امروز بعد از 33 سال وحید جلیلی باید بگوید فقط یک روحانی متنفذ است که از هنر انقلابی حمایت کرده است.... کجایند روحانیون عزیز .... کی باید بیدار شویم که سینما هم جزئی از این جهان است.....

خلاصه جلسه بسیار خوبی بود.تقدیر از کارگردانان انقلابی که در جشنواره امسال ارائه کار داشتند.... و در نهایت تقدیر از ابولقاسم طالبی کارگردان فیلم بی نظیر قلاده های طلا.در حاشیه این تقدیر اتفاق زیبایی افتاد.... وقتی آقای طالبی گفت وزارت ارشاد یک ماشین تیبا به او هدیه داده است و او این ماشین را به نام علیرضا احمدی روشن کرده .....


مراسم اولین جایزه سینمایی گفتمان انقلاب اسلامی

مراسم اولین جایزه سینمایی گفتمان انقلاب اسلامی

ما در عرصه هنر 33 سال عقب هستیم.... هیچ عرضه ای به دنیا نداشتیم یا خیلی کم بوده.

اما جوابی مختصر به دوست عزیزم magnetic-boy !

 

ایشون فرمودن:خودت بگو ! جدا کردن سینمای انقلاب از سینمای ملی درسته؟

 

چشم! من خدم عرض می کنم که کسی قصد تفکیک این دو رو نداره اما این جشنواره قصد حمایت از فیلم های انقلابی را دارد.... جایی که این فیلم ها دیده شوند....


اما سوال دیگه ای که فرمودن:

 

آقا این اصول گرا و اصلاح طلب رو لری توضیح میدی؟

باید عرض کنم بنده با این لهجه آشنایی ندارم اما بطور خیلی خلاصه بخوام عرض کنم ایه هست که ..... باور کن خلاصه نمیشه! خودش یه پست هست!  ریشه تاریخی 33 ساله داره.یه دفعه هم خدمتتون عرض کردم.اما اگر خواستی در خدمیتم....

 

اما حاج علی آقا میگه آیا اصولگرایان باید متحد بشن؟

 

باید عرض کنم خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیر ! متاسفانه امروز برخی اصولگرایی را چهره افراد می دانند.اصولگرایی یک اصول مشخص است نه آقای الف و ... .

ایشالا بزودی یه توضیحی درباره جرایی ضرورت وجود چند جبهه در اصولگرایی عرض خواهم کرد.متاسفانه امشب خارج از توان حقیر هست.

 

ضمن اینکه به آقای sds هم پاسخ خواهم گفت.

 

قو علی خدمتک جوارحی....

 

 

 متن بعدی .... مستقیم تا صراط 5

-------------

پ.ن: یه چند دفعه ای موقع نگارش خوابم برد.حلال کنید یه ذره تیکه تیکه شد!