بالاخره بعد از مدت ها فرصت شد تا نامه ای رو جهت رسیدگی به مشکلات روستای شند معصومه (از توابع شهرستان نهبندان-خراسان جنوبی) به دفتر رهبری و ریاست جمهوری بنویسم......

اما چند نکته :

1- رسیدگی به مشکلات مردم وظیفه همه است....از همسایه بگیر تا شخص رهبری!

متاسفانه حجم کارهای حقیر باعث فراموشی نگارش این نامه شد که در نوع خود غیر قابل چشم پوشی است؛

2- عدم مراجعه برخی مسئولین استان به مناطق محروم.... در طول حضور نیروهای جهادی مواردی دیده شد که شاید در هیچ جای دنیا نظیرش پیدا نشود....سنگ اندازی جلوی نیروهای جهادی! به بهانه های واهی از دادن امکانات امتناع می کردند. با برنامه ریزی که انجام شده بود قرار بود تا پزشک زن در سه روستای مورد نظر حضور یابد که با ادعای عجیب نبود نیرو مواجه شدیم.جالب اینجاست شهرستان بیرجند دانشگاه علوم پزشکی دارد!!!

3- عدم تصویب ردیف بودجه برای برطرف نمودن نیازهای اولیه یک خانوار؛

4- همدل نبودن برخی مسئولین با مردم ....

5- افتتاح مسجدی که توسط بچه های جهادی ساخته شد و آقای استاندار به نام خود و همکارانش ثبت کرد!

6- راستی این مردم در مجلس نماینده دارند...؟ کجاست آقای نماینده که هیچ کدام از اهالی ایشان را نمی شناسند؟ و جالب اینجاست : دلیل غیبت مستمر نمایندگان حضور در حوزه های انتخابی است!...... آقای نماینده کاش یکبار به این مناطق سرکشی می کردید و می دیدید که فقط با چند میلیون تومان می شد برای مردم بخاری و گاز پیکنیکی تهیه کرد تا این شب ها از سرمای هوا به خود نلرزند..... واقعا نمایندگان ما شب ها چگونه سر بر بالین می گذارند....؟

من .....اینجا ..... در اتاقم....از گرمای هوا پنجره را باز می کنم و تعدادی از هموطنانم از سرما ...... صدای دندان هایشان را می شنوند......و تو در فکر سوال از رئیس جمهور........ تا مثلا بگویی انقلابی هستی (که غلط کردی) ..... راستی یادم آمد! راست گفتی آقای مطهری! اولین کسی که احمدی نژاد را شناخت هاشمی بود..... وگرنه هیچ وقت دشمن احمدی نژاد نمی شد! .... حال مثل این کولی ها راه افتادی امضا جمع می کنی برای ضایع کردن رئیس جمهور که ایمان قلبی دارم به نتیجه نخواهید رسید و اوضاع را متشنج خواهید کرد.

این روزها شما به دنبال جمع آوری رای هستید و هموطن من در بیابان به دنبال خار می گردد تا خودش و زن و بچه اش را گرم کند ...... همان خارهایی که قانون می گوید جزء محیط زیست است و تخریب کننده آن بازداشت می شود......!!!

قصدم در این ایام مبارک خدای نکرده سیاه نمایی نیست .... انتخابات نزدیــــــــــــک است.... و  در این میان تنها مقصر توهمی به نام جریان انحرافـــــــی است که آن را به رئیس جمهور می چسبانید......

این مردم هم بخشی از ملت ایران به حساب می آیند و شما هم نماینده این مردم هستید .... پس کمی بیشتر به فکر مردم باشید....

کسایی که جهادی رفتن این جمله آقا رو خوب می فهمند: فرصت خدمت به مردم را قدر بدانید.....


یادشون به خیر ....

 

باید قدر این مردم را دانست که با وجود مشکلات فراوان ، پای این نظام الهی ایستاده اند

گرچه برخی از مسئولین کم کاری می کنند ....

خدا به همه ما توفیق خدمت به مردم را عطا کند