امروز اتفاق جالبی سر کلاس افتاد! 

یکی از بچه ها قبل از اینکه من بیام رفته بود گوشه کلاس ریز چند تا کاپشن قایم شده بود. اواسط کلاس یکی از بچه ها به قول معروف این دوستش رو "لو" داد! و داستان از اینجا شروع شد. اون شخصی که پنهان شده بود و دو نفری که کنارش بودن رو از کلاس اخراج کردم و به بقیه کلاس هم گفتم فعلا از حضور در کلاس محرومید و به مشاورتون میگم و ... از این حرفا! .... تا اینکه بعد از مدرسه با ماشین می رفتم خونه که دو تا از بچه ها رو دیدم.... یکی از بچه ها که از این داستان پنهان شدن دوستش خبر قبلی نداشت مثل ابر بهار گریه می کرد که چرا اون هم توبیخ شده! اما نفر دوم کسی بود که از کلاس اخراج شده بود..... و می گفت چرا من هم اخراج شدم.مگه من زیر کاپشن بودم؟! اما استدلال من : بهش گفتم فکر کن یکی الآن از روی دیوار می پره تو خونه هم سایه.اگر تو به پلیس زنگ نزنی هر اتفاقی توی اون خونه بیفته تو هم مقصری؟ گفتم قبول داری ؟ گفت آره! ...(البته قبلش گفتم بلا تشبیه!!) بعد گفتم ببین کسی سر کلاس یه کار خلافی می کنه تو اگر نگی به پای تو هم نوشته میشه ... شما همه هم کلاسی هستید اگر به هم تذکر ندید به پای همتون می نویسن! ........

داستان ما با برخی از این آقایون جبهه متحد هم همینه! بعد متهم می کنن میگن شما افراد رو تخریب می کنید. مگه باید قربون صدقه هم بریم؟ افرادی که کارنامه روشنی ندارن به مردم شناخته بشن. دوستان جبهه متحد با افرادی وحدت کردند که مصداق داستان بالا هستند ... آقایونی که تو این دو سال بعد از فتنه با گفتن ها و نگفتن هاشون آتش فتنه را روشن نگه داشتند امروز زیر همین علم جبهه متحد هستند. جالب است و تعجب فراوان از بزگی همچون آیت الله مهدوی کنی !ایشان فرمودند:

هرکس از جبهه متحد اصولگرایان جدا شده کار بدی انجام داده است....توصیه می کنم در این چند روز باقی مانده مومنین دور هم جمع شوند و زیر یک علم سینه بزنند...افراد انقلابی اگر بخواهند در آستانه انتخابات به تخریب هم بپردازند، مردمی که در انقلاب حضور دارند و برای این انقلاب شهید داده اند دچار تزلزل می شوند....

بله این حرف درسته که باید با هم وحدت داشت ولی بزرگوار! با کسایی وحدت کنیم که در بزنگاه های انقلاب لال شدند؟ با کسایی زیر یک علم سینه بزنیم که در فتنه کارنامشون لکه داره؟ مگه قحط الرجاره؟ جالبه .... شما برای اینکه افراد لیست رو تعیین کنید نظر سنجی می کنید! این یعنی پافشاری روی اصول؟ آقای لاریجانی اصولگراست؟؟!!!! که باید تو این جبهه نماینده داشته باشه؟ ایشون چی کاره اصولگرایی است؟! آقای قالیباف چی کاره هستند؟! مگه معیار ما نزدیکی با اشخاصه؟! اگر راست می گید بفرمایید چرا دکتر حداد سر لیست نشد؟! غیر از اینکه که شما دنبال ریاست لاریجانی هستید؟ هنوز ناجوانمردی که شما در مجلس هشتم با دکتر حداد کردید رو فراموش نکردیم! و عجیب است که شما از این ها حمایت می کنید.چرا افرادی مثل روح الله حسینیان و رسایی در جبهه شما جایی ندارن؟! ...... و به گفته دوستاران انقلاب به زودی جبهه متحد هم دچار انشقاق خواهد شد . و در این مورد شک نداریم.

اما جواب دوست عزیزم sds ؛ ایشون فرمودن:

 سلام

دوست عزیز 

واقعا نگران کننده است اینکه اینطور اختلافات در درون یک جزب گسترش یافته و من دلیل این رو حس طغیانگری و خشک مغزی عده ای از اینها می دانم

افرادی که با تلاش در ایجاد و افزایش فاصله میان رهبری و آقای هاشمی به نظام و افراد موثر و مفید درآن ضربه میزنند....


  

یه سوال از این برادر: آیا هر اختلافی بد هست؟ ما با منافقین در آغاز انقلاب اختلاف داشتیم این نامطلوب بود؟ با چه زبونی بگیم برخی از این آقایان هیچ تناسبی با جبهه اصولگرایی ندارند؟کسایی که سال 88 از موسوی حمایت می کردن... این افراد تفکر اصولگرایی که همون تفکرات امام و رهبری است رو ندارند. این آقایون که برخی شون علنا میگن.باید گروه ها دائم در حال پالایش نیروهای خود باشند و این اختلافات اتفاقا نوید دهنده آینده روشن هست.

اما در رابطه با فاصله آقای هاشمی و رهبری لازم نیست کسی کاری انجام بده . ایشون از سال 84 با رهبری فاصله گرفتن که در رفتار و گفتار ایشون به وضوح مشخصه!

نظر شخصی بنده هیچ کدام از دو لیست جبهه پایداری و متحد نیست بلکه تلفیقی از این دو لیست است.

و اما نباید فراموش کنیم همه این حرف ها باید منتج شود به حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای.....

  

پی نوشت :

1-روز پنجشنبه از نماز مغرب و عشا دومین مراسم سرداران شهید اسلام در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می شود.