ماجرا از آنجا شروع شد که وزارت فخیمه ارشاد (!) طی تماسی با بنده ، اعلام کرد که وبلاگ شما در نمایشگاه رسانه های دیجیتال برگزیده شده!!!

اما جالب اینجا بود که طرف مقابل هیچ اطلاعی از جزئیات این کار نداشت... فاکتور های برگزیده شدن ... تعداد وبلاگ های برگزیده و...

بعد هم به ما گفت که به هواداراتون(!!!!!!) بگید فلان روز بیان نمایشگاه!

سرتون رو درد نیارم ؛ از کار و زندگی زدیم رفتیم مصلای تهران ... مسئول مربوطه بخش وبلاگ ها گفت که پای یکی از سیستم ها بشین؛ چند دقیقه نشستیم خبری نشد...رفتم بهش گفتم اینکه ما برگزیده شدیم قراره چه اتفاقی بیفته ... برگشت گفت باید تا شب بشینی تا یه کارت هدیه بهت بدن!!!حالا ساعت چند بود؟10صبح!!!

با لبخندی ملیح از نمایشگاه اومدم بیرون!تو دلم گفتم (با عرض معذرت) بووووووق با اون وبلاگ برگزیده کردنتون!

خدا رو شکر به کسی نگفتم بیاد نمایشگاه وگرنه حسابی آبرو ریزی می شد.

آخرش شب به خودم گفتم آخه آدم حسابی ، این همه وبلاگ نویس که تو انگشت کوچیکشون هم نمی شی چرا برگزیده نشدن؟؟؟!خودم رو خفه هم بکنم به گرد وبلاگ هایی مثل جاده خاطره ها...رهگذرم ... حامل نور ... نه دی ... فرهاد حضوری و خیلی های دیگه نمیرسم حالا میان ما رو انتخاب می کنن!...شاید کار دشمن باشه ...!!!

خلاصه این شد که پشت دستمون رو داغ کنیم و سمت برگزیده شدن و غیره نریم!

عشق است بچه های با مرام پیامرسان پارسی بلاگ رو...گور بابای تشویق های این و اون!

اما صحبتی جدی با دوستانم!

متاسفانه فضای وبلاگ در جامعه تحویل گرفته نمیشه. همین جنبش وال استریت در غرب با 13 وبلاگ شروع شد !

و صد افسوس که این عرصه توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد غفلت قرار می گیرد...که البته با همت افرادی مثل وبلاگ نویسان پارسی بلاگ آن هم در این فضای پاک ، می شود جریان ساز شد و جامعه را به سوی امام (عج) حرکت داد.

و در آخر از همه دوستان پارسی بلاگی بابت همه محبت هایشان ممنونم و عاجزانه می خواهم که در این عرصه بنده و امثال بنده را از راهنمایی هایشان محروم نکنند.

 


این دسته گل تقدیم به همه دوستان!

 

خدایا چنان کن سرانجام کار....تو خشنود باشی و ما رستگار