«عزیزان من!فاطمی شدن را در زمینه سازی ظهور جستجو کنید. ایام شهادت حضرت زهرا(س) است، وقتتان را با عزا گرفتن نگذرانید. بگوئید بعد از یکسال در اوقاتی قرار داده شده‏ام که منسوب به حضرت زهرا(س) است. در این اوقات من باید بیشترین بهره را ببرم.خوب حالا اگر‌شما در یک مجلس عزا داری بنشینی، بیشتر بهره می‌بری یا اینکه اگرکینه‌ات را نسبت به دشمنان حضرت زهرا(س) بصورت زمینه سازی ظهور جلوه دهی، و التهابت را در بیشتر زمینه سازی کردن بکار ببندی؟

در چه صورتی شما برنده می‏شوی؟ خود شما بسنجید، بنده شما را دعوت‌نمی‌کنم که از عزاداری‌ها دست بکشید، بنده شما را دعوت‌می‌کنم که ابتدا در مسیر قرار بگیرید و سپس اگر خواستید عزاداری کنید.کسی که بر صراط‌المستقیم قرار نگرفته هر چه قدر بخواهد عبادت کند از او قابل قبول نیست، از او پذیرفته نیست.

شما بر صراط المستقیم قرار بگیرید آن موقع عبادت کنید. بنده عرض می‌کنم؛ کسیکه در زمینه سازی ظهور قرار نگیرد، بر صراط زمینه سازی ظهور قرار نگیرد، نمازش هم از او قبول نمی‌شود،حتی نمازش، و اگر کسی نمازش از او قبول نشود، سایر‌اعمالش هم قبول نمی‏شود.

عزیز من شما در مسیر تهران ـ مشهد قرار بگیر، آنموقع حرکت کن، حالا تصور کنید که وقتی که در مسیر تهران ـ قزوین‌هستید،مرتب سرعت بگیرید، بگوئید می‌خواهم به مشهد برسم، سعی شما قابل قبول نیست، هر چه قدر بیشتر سعی کنی، از مسیر بیشتر دور می‏شوی. چند صباح دیگر ماه مبارک رمضان است، در ماه مبارک رمضان امسال فقط روزه کسانی که در ماجرای زمینه سازی ظهور قرار بگیرند قبول می‏شود.

شاید بگویی آقا داری فتوا می دهی؟عرض می‌کنم نه اینها فتوا نیست، می‏خواهید بشنوید، می‏خواهید نشنوید. اگر اینطور بود سر افراز می‌شوید، ولی اگر این حرف درست نبود چطور؟ از شما می‌پرسم که آیا سر افکنده می‌شوید؟ اگر شما زمینه ساز باشید و در این حالت امسال را روزه بگیرید، شما ضرر می‌کنید؟ پس به نفعتان است که حرف گوش دهید، عاقل در این شرایط حرف گوش می‏دهد، پس حواستان باشد......» 

Image Detail