قبل نوشت:

خودکار دلم

در گیر و دار ابتلائات دانشگاه

خشک شد!

باید برای دلم "کنکو" ای اجاره کنم!!!

 

 

بعد از قبل نوشت:

از اونجایی که هیچ کدوم از ما حوصله نداریم زود میگم (قول میدم!)

مملکته داریم؟!!!

چه کاریه شدیم دانشجو؟! بریم یه تیم فوتبال بزنیم! سود مالیش قطعا کمر تحریم ها رو میشکنه!! والا ....

این همه پول؟؟؟؟مه آفرید باید بره جلو وزارت ورزش(سازمان تربیت بدنی درستره) لنگ بندازه!

طرف تو 9 ماه .1.500.000.000 تومن میگیره! میگه ها! ترس از مالیات ندادن و اینها هم نداره!

نمیخوام بحث فوتبال رو بکنم چون حالم از فوتبال بهم میخوره!(حالم از کسایی که پول یامفت میگیرن بهم میخوره)

طرف حسابم آقایون سوگند خورده هست!

نمایندگان کم محترم مجلس!

مگه با اون وضع عجیب و غریب وزارت ورزش رو تشکیل ندایدن؟!

مگه هدفتون نظارت نبود؟!

الآن کجایید؟!

هههه!!! چه سوال مسخره ای! ... خب خسته شدن رفتن تعطیلات! جالبه ها : دو روز هم تو مجلس نبودن رفتن تعطیلات! تازه از چند روز دیگه تعطیلات تابستونی هم شروع میشه! اصن یه وعضیه!

یه سوال :

آیا این اتفاقات اخلال در نظم اقتصادی کشور محسوب نمیشه؟! آیا دور زدن قانون نیست؟!

وای من !! طرف سردار نیروی انتظامی بوده میگه با صدای بلند میگم تخلف می کنم چون بقیه هم می کنن!!

اونوقت من ابله گیر دادم به راننده تاکسی که چرا 200 تومن اضافه گرفتی....

چون قول دادم که کوتاه باشه می خواستم راجع به ازدواج هم یه مطلبی رو عرض کنم که باشه برا یه وقت دیگه!

پس نوشت :

1- وقتی رقیه مشت تو پیش همه وا می کنه .... از زیر انگشتر تو آســـــــــــمون پیدا می کنه.....

2-روز جوان نزدیکه....