فضای مجازی عالم جالبیه

مثل فضای واقعی!

تو نت "فقط" کافیه یه ذره دقت کنی!

آدما واقعی هستن

کسی که تو فضای وب دروغ بگه که آدم نیست!

می گی از کجا بفهمیم؟!

یه ذره نگاش کن!

خودش داد می زنه من خود واقعیم نیستم! ....

توی عرصه مجازی قافیه رو باختیم

دست کم گرفتیم

شاید هم نگرانیم که نکنه یه زمانی یه کسی یه جایی یه چیزی ....

***

اما

امروز انقدر از دست یکی از دوستان محترم ناراحت شدم که حد نداره

که البته برای ایشون جدا خواهم نوشت

اما عقب نشستن دردی رو دوا نمی کنه!

الآن حرف بزنم ایراد میگیرن که تو به بقیه گیر میدی:(

چشــــــــــــــــــــــــــــــــم!

کلا دارم به این نتیجه می رسم که امروز "فقط" سرم تو کار خودم باشه بهتر از توجه به بقیه هست!

راستش

از کارهایی که نشده وحشت دارم

و زندگی وقتی جالب تر میشه که کمبود های خودت هم به این کوه بی تدبیری ها اضافه میشه!

.....

شده ام دار قالی

تار خودم ... پود خود خودم!

قرار بود شانه ات برای من باشد اما

با شانه ، تنهایی را در من تنیدی ...

ـــــپـــیـــنـــوــــشـــــتـــــــــ

1-دلم برای دلنوشت های وبلاگ تنگ شده...

2-بعد از مدت ها و در یک اقدام انقلابی ، پیوند های روزانه دوستان مرتب شد.ایشالا که کسی از قلم نیفتاده باشه!

3-و در یک اقدام انقلابی دیگه لوگوی وبلاگ در حال تغییر هست! از امت همیشه در صحنه تقاضا داریم یه لوگو برای ما طراحی کنن!

4-خوشا به حال خیالی که در حرم مانده ....و هر چه خاطره دارد از آن محل دارد