چند وقت بود می خواستم مطرح کنم یادم می رفت!

این رویکرد انتقادی صدا و سیما جالبه!!

دوربین رو می برن جلوی یه نهادی شروع می کنن سوال کردن از مردم

که برخورد مسئولین با شما خوب بود یا نه؟!

بعد تصویر اون مسئول رو نشون میدن!

در ظاهر شاید کار خوبی به نظر بیاد اما چند نکته:

این کار باعث میشه راجع به نهادها قضاوت بشه

که در حوزه اختیار رسانه نیست!

یک نفر رو نشون میده که مثلا برخورد خوبی نداشته

خب به فرض که نداشته

آیا باید تصویر این آدم رو تو رسانه ملی پخش کرد

و گند زد به آبروی طرف؟!

این که خیلی زشته....

نیست؟!!!

یه مثال

من به عنوان ارباب رجوع میرم پیش کارمند

مدارکم ناقص هست

اصرار می کنم

طبیعی هست که کارمند طبیعی برخورد نکنه

به دلایل مختلف!

من دفاع نمی کنم اما تا وقتی

سیکل کاری ما مشکل داره نباید از کارمند توقع زیادی داشت....

حالا من مسئول یه اشتباهی کردم

باید همه فامیل و دوست و آشنا و همکار

منو تو تلویزیون ببینن؟؟؟

کاش "سرزده" یکبار هم

از مسئولین راجع به ارباب رجوع می پرسید.....

بیایم معکوس عمل کنیم

به مسئول بگیم توقعات ارباب رجوع چیه؟!

هدف فرهنگ سازی هست دیگه!!

با این همه

ممنونیم که دغدغه های مردم

کم کم در صدا و سیما هویدا تر می شود....

به امید اصلاح همه ما

و من الله توفیق


 

انتقاد نوشت:

این کاری که من کردم خوبه؟

عکس این خبرنگار دلسوز رو بذارم تو رسانه

بگم ایشون بی اخلاقی کردن

کار اشتباه کردن

فلان کردن ....

قطعا خوب نیست.

همه ما ممکنه اشتباه کنیم

پس

به هم دیگه تذکر بدیم!