نمیدونم حکمتش چیه دم امتحانا که میشه همه سوژه ها و انتقادات و ... سرمون میریزه!

چندی پیش مطلبی تحت عنوان اشک نوشت نگارش شد که دوست بزرگواری نقدی به آن مطرح فرمودند که ذیل آن پاسخی عرض شد.

اما با افتخار دوست عزیز و انقلابی و حزب اللهی ما جوابی رو تهیه نمودند که همراه با پاسخ آن در ذیل می آید اما قبل از اون لازمه یه تذکری عرض کنم : جای بسی خرسندی است که دوستان تا این حد پیگیر اعتقاداتشون هستن و جدای از درستی و غلط بودن آن ، از آن دفاع می کنند. ضمن اینکه حتما توجه دارید که این اختلاف در بخشی از اعتقادات هست که غلط بودن آن کسی را کافر نمی کند. نویسنده این نقد اعتقاد کامل و عملی به ولایت فقیه دارند اما نظر دیگری در مورد دعا دارند که در ادامه می آید:

 

منم دیگه :

سلام

ازینکه نظرات بچه هارو با دقت میخونین خوشحال شدم و اینکه نظرات مخالف رو به چالش میکشید بیشتر خوشحال شدم!

سوال کردید پس با دقت بخونید!

مورد 3:من پست های قبلی شما رو تک و توک خواندم و در اکثر موارد میدیدم خیلی تو فضای احساسی که البته بد هم نیست سخن میگفتید!ازین نظر گفتم توهم،منظور بدی نداشتم!

مورد 4:نمیدونم نسبت در و دیوار چه ربطی به حرفای من داشت!ولی ازون جایی که من خیلی باهوشم فهمیدم چی میخواستین بگین!

یعنی طلب دعا کردن از ائمه از نظر شما بیراهه رفتنه،آن وقت از نائب آنها طلب کردن راه درسته!

مورد 5:بنده انشالله حزب اللهی هستم و خواهم ماند!یعنی شما غیر حزب خدا هستی!!خوشحال میشم به بنده بگید!امیدروارم خدا شما را در زمره حزب خودش قرار دهد(بنا به گفته خودتون که گفتید همچین ادعایی ندارم)!هر کس این متن را میخواند بگوید :الهی آمین!!

اما مورد 6: ببینید! بحث من سر دعا کردن بود!! ظاهرا شما آب لوله کشی رو به آب چشمه ترجیح میدهید!اینو از من داشته باشید که آب چشمه یه چیز دیگست!!باور کنید!(اینو ازین نظر که گفتید مجرا گفتم)

مورد 7 و 8:دقیقا حرف من همین است!کسانی که نباید گم کنند،دارند گم میکنن!همین!

مورد 9:پس شما نمک سفرتونم برید از دفتر بیت رهبری بخواین!!

خود ائمه گفتند که نمک سفرتونو از ما بخواین ،دیگه چه برسه به حل شدن مشکلات روحی و .... این دنیای وانفسا!!!!

مورد 10:اصلا این طور نیست،ما وقتی خدمت ایشون بریم ازیشون طلب دعا میکنیم!و هر وقت در خلوت خودمون هستیم(که من فکر میکنم هنگام نوشتن متن هم همین طور بوده!) از ائمه طلب استغفار و دعا میکنیم!! کجای حرفم اشتباهه!!

مورد 11:قصد بدی نداشتم!من باب مزاح بود و البته کمی هم جدی!

مورد 12:باید اذعان کنم این یکی رو دیگه راست گفتین!!ممنون از تذکرتون!

مورد 13:در آخر باید بگویم مغالطه گر خوبی هستین!چون در آخر جوابتان که معمولا نتیجه گیری است و مخاطب در یک جمله جوابش را میخواهد بگیرد شما بحثو به نفع خودتون تموم کردین!!

ما برای شناخت ائمه و معرفت به آنها،احکام،اخلاق و شرع به علما و مراجع مراجعه میکنم،و هر وقت به دعا و توسل نیاز داشته باشیم به دعای توسل به چهارده معصوم و دیگر ادعیه مراجعه میکنیم.

و نمیدانم چه کسی شما را مجبور به این کار کرده!(بنا به گفته خودتون که فرمودید مجبوریم!)

خوب بسه دیگه!خیلی حرف زدم!ممنون از توجهتون و همین طور شما آقا حمید عزیز گل دوست داشتنی! 

امیدوارم هر چه زودتر پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی آن حجه ابن الحسن حضرت مهدی (ع) برسه.

 

 انشالله

 مخلص شما و دوستان 

       محمد مهدی لبانی مطلق        

 

داداش کوچیکه آقا مهدی:

سلام!

*کاشکی همون دفعه معرفی می کردی که شرمنده شما نشیم!

*ادبیاتی که توی این وبلاگ استفاده میشه بیشتر ادبیات عامیانه - ادبی است.وبلاگ های دیگه نه! رسمی نوشتیم و خواهیم نوشت.کفاره اون توهم هم یه رانی تو ایستگاه مترو خرجش میشه!(ناهار که ندادی!!!)

*ما مخاطب شناسیم! فقط اسمشون رو نمیدونیم!!

*به ما میگن گروه فشار!! حالا شاید یه شاخه ای از دوستان حزب اللهی باشه!.....بلند آمین گو رو لال نمیران!!

*بله ! حلاوت آب چشمه یه چیز دیگس ولی :

1- دسترسی به چشمه مقدور نیست؛خود پیامبر فرمودن مثل خورشید پشت ابر!(چون خوب میگیری توضیح ندادم!)

2- این مجرا به خوبی آب رو انتقال میده مثل لوله های پوسیده تهران نیست!

3- حتی اگر اینطور بود بهتر از خوردن آب مرداب هست.

*اشتباه نشه! ما نگفتیم با ائمه حرف نزنیما! مثلا چجوریه آدما میرن به امثال آقای بهجت و غیره التماس دعا میگن؟! به خاطر بعضی آدما دعا استجاب میشه.دعای امثال من بالا نمیره چی کار کنیم اخوی؟

*اما راجع به نمک سفره ! مغالطه فرمودین اساسی!!  شما یک نفر رو مثال بزن ولایت فقیه رو قبول نداشته باشه و تو خونه اهل بیت راهش داده باشن به عنوان شیعه نه محب! اصلا چرا سراغ اهل بیت بریم؟؟ با این استدلال مستقیم بریم سراغ خود خدا دیگه! ما سراغ اهل بیت میریم یعنی خدا رو قبول نداریم؟ای همون یاوه ای هست که وهابیون ملعون میگن .(خدای نکرده استدلال شما رو نمیگما) میگن مستقیم .وصل بشیم! اما مطلبی که شما فرمودین میگین تو  دعا چرا باید رفت سراغ ولی فقیه. شاید بنده منظور رو بد رسوندم.منظور بنده همون مثال آقای بهجت بود که بهشون التماس دعا میگفتن. خود رهبری می فرمایند دنبال وصل شدن به امام و ائمه باشین که همون مطلب شماست .... فکر کنم حالا روشن شد!!(دینگ) ما به واسطه مقامی که ولی فقیه دارن التماس دعا میگیم! فکر کنم پیجره(سوراخ) دعا همین باشه؛اینطور نیست؟! ضمن اینکه ما این حرف رو شب آرزوها مطرح کردیم.بنده به شخصه دوست داشتم تو این شب ایشون برامون دعا کنن...

*مطلب بعد اینکه چه شوخی چه جدی باید به حرفای هم توجه داشته باشیم.ما که کلی دعات کردیم و می کنیم که خدا رو شکر بی تفاوت نیستین.این از همه چیز ارزشمند تره.... واقعا خدا رو شکر می کنم....

* و در آخر تکرار دعای شما : امیدوارم هر چه زودتر پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی آن حجه ابن الحسن حضرت مهدی (ع) برسه.

*حلال بفرمایید ادبیات کج و کوله ما رو!بضاعتمون همین بود!

یاعلی