احتمالا راجع به فیلم گشت ارشاد یه مواردی رو شنیدین

شاید هم دیده باشین

من نظر شخصی خودم رو راجع به این فیلم میگم!

کاش این فیلم زمان دیگه ای غیر از عید اکران می شد

فیلمی که خطوط قرمز جدیدی رو به بازی(سُخره) گرفت

تحمل این فیلم برای قشر مذهبی خیلی سخته

تصویری که از هیئتی نشون داده میشه....

مسخره کردن اعتقادات الی ماشاء الله!

اما این ها به کنار

به نظرم دانشجوی این کشور باید این فیلم رو ببینه

مخاطب این فیلم قشر جوان و مذهبی است

این فیلم برای مذهبی هایی ساخته شده که در اعتقاداتشون محکم نیستن

حالا چرا دعوت به دیدن این فیلم می کنم؟

به زعم نویسنده این فیلم

پاشنه آشیل ما رو مورد هدف قرار داده

حرف های عامیانه زدن توی فیلم برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطب!

چقدر زیبا چادر رو تخریب می کنه

چادری = قشر ضعیف جامعه

که برای امرار معاش بدترین لباس ها رو می پوشه

به سخره گرفتن ایستادگی بر انرژی هسته ای

این موارد رو علنا نمیگه ها

مخاطب خیلی راحت خودش برداشت می کنه

وقتی پدر اون دختر چادری

خرما فروشه و تو دست نوشته اش می نویسه

انرژی هسته ای 1000 بسته ای

شعاری که یه مدتی رایج شد!(200 تومن بسته ای)

بی انصافی نشه

یه بخشی از فیلم درست هست

این نظر شخصی نیست:

در شهر تهران

بخش قابل توجهی از فساد بالای شهر

ریشه در پایین شهر داره...

(رجوع کنین به جامعه شناسان و مسئولین شهر تهران)

اما توی این فیلم

بخشی از قشر مذهبی ، میشه

پایین شهری هایی که ......

خودمون رو آماده کنیم

اتفاقیه که افتاده

(روغنی هست که ریخته شده)

این فیلم تاثیر خودش رو روی جامعه حتما خواهد گذاشت

باید آمادگی مقابله رو داشته باشیم

 پولاد کیمیایی،  حمید فرخ نژاد و ساعد سهیلی در نمایی از فیلم

پولاد کیمیایی،  حمید فرخ نژاد و ساعد سهیلی در نمایی از فیلم 

شاید برخی از دوستان فکر کنن

ما نشستیم حرف می زنیم سرگرم بشیم

عرض کنم که

مخاطبین این وبلاگ یا دانشجو هستند یا در شرف دانشجویی قرار دارند

قبلا مفصلا از مشکلات خودمون (دانشجو ها) صحبت کردیم

فاصله گرفتن از قشر های کمتر مذهبی دانشگاه رو به افزایش هست

حالا یکی ممکنه بگه فضای امنیتی دانشگاه ها یا هزار تا دلیل دیگه

کسی که دانشجو میشه باید در جریان امور کشور قرار بگیره

باید شناخت کافی از اوضاع داشته باشه

خب فردا میشه همون مسئولی که پشت میز میشینه

پدر مُراجع رو درمیاره تا یه بررسی کنه و نظر بده!!

واقعا زشته

نه

اصلا اسفبار هست

رفیق من تو دانشگاه می ترسه حرف بزنه!

نه از حراست

از طرز فکر کردن من و امثال من....

امروز بعد از فیلم یاد صحبت یکی از همکلاسی ها افتادم

دیروز صحبت از نبود آزادی بود

امروز تو سینما فراتر از آزادی رو دیدم

پیرامون اجازه اکران یک همچون فیلمی

اهل فن باید نظر بدن....

 

پی نوشت:

صمیمانه از دوستانم تشکر می کنم

بابت تذکر و نقدی که بر متن "نقد سرزده" داشتن.

اما

دوست محترمی گفتن که

شما مرفه بی درد هستی .....

باید عرض کنم که

خیر

 مرفه نستیم

و خدا رو شکر

هنوز هم بی درد نشدیم....

سری که درد نمی کنه رو دستمال نمی بندن....

و من الله توفیق

 

 ــــــپــــســـ ـــنـــــوــــشــــــتــــــ

سلام

به نظرم ماها اگه بیایم وفیلم ایرانی ببینیم باید اون دنیا جواب پس بدیم

میبندنمون به میخ طویله ازمون میپرسن چرا نشستی عمر گرانبهاتو صرف این مسخره بازیا کردی

نگاه نکنیم سنگین تریم بخدا

به هر طریقی قشر مذهبی داره تخریب میشه تاکی میخواین خودتون(خودمون)باشید وخودتون

تا کی این بحثا رو تو خودتون مطرح میکنید؟؟؟چرا بسط نمیدید؟؟؟ای بابا من از این کار شماهم زورم میگیره اعصابم خورد میشه برید تو سایتهای پربیننده مطرحش کنید انقد ساکت نباشید

بذارید بزنننتون اما نذارید شخصیت و منشتونو زیر سوال ببرن

تورو خدا