بسم الله الرحمن الرحیم

 

خب!

بالاخره این امتحانات دانشگاه هم تموم شد!

و اما بعد

بیش از یک سال هست که از عمر "زندگـــــــــــــی کاروانــــــــــــی" ما می گذرد اما آنچنان که باید و حق این عبارت عظیم هست در این وبلاگ کار   نشده:(((

تا امروز هم حقیقاتا این توفیق نبود که به تشریح عمیق آن بپردازیم و بعضا بطور پراکنده از کاروانی بودن و شرایط آن سخن گفتیم.

اما به برکت ولادت با سعادت جوان حضرت ارباب حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان ، ان شاء الله منزل به منزل از مدینه تا کربلا پای سخنان حسیـــــن علیه السلام خواهیم بود و به بررسی و تحلیل رفتار و بیانات آن حضرت خواهیم پرداخت و تا عاشورای امسال این پروژه را در دستور کار خواهیم داشت.ضمن اینکه همچنان بحث سلسله پست های :کاروانسرای ابراهیمیان" و نوشته های حقیر و چند تن از دوستان در این وژبلاگ پیگیری خواهد شد.از جمله طرح های پیش رو ، با کمک یکی از دوستان عزیز ، سلسله بحث های اخلاق مجازی راه اندازی خواهد شد.

لازم به ذکر است عنوان بحث های ما  " برنامه های حسینی " خواهد بود که با کمک نرم افزاری با همین عنوان خدمتتان عرضه خواهد شد.

اما یک نکته:

از دوستان عزیز در خواست دارم از همین آغاز کار مطالب را پیگیری نمایند.شاید یک قدری هر پست طولانی باشد اما بنده قسم می خورم ارزش تدبر در آن وجود دارد. بلا شک افرادی که منتظر ظهور هستند و به دنبال فعالیت در این عرصه هستند نا گزیر هستند در عرصه عاشورا ، بصیرت خود را ارتقاء دهند.

قبلا هم عرض کردم! کتاب هایی مثل 72 سخن عاشورایی و امثالهم گویای ابعاد پیچیده و کشف نشده کاروان امام حسین علیه السلام هست. این بحث آنقدر مهم است کنه رهبر معظم انقلاب ضمن بحث عبرت های عاشورا فرمودند بنده فقط سر نخ به شما می دهم با این حال ایشان در این حوزه صحبت های  مفصلی فرمودند  که تا قبل از آن هیچ کس از آن ابعاد سخن نگفته بود! و این یعنی زنده بودن عاشورا.....

عزیز من !

از من نشنیده بگیر ! تا کی از عاشورا یک حماسه صرف در ذهنمان باشد.تا کی از حضرت ابوالفضل فقط دلاوری و رزمش مدنظر باشد..... تا کی یک مشت یاوه گو بالای(سانسور) بگویند امام حسین نمی دانست که شهید خواهد شد؟؟؟؟ .... چرا مطلب جدید در زمینه عاشورا نمی گوییم؟! هر سال مطالب تکراری !!! آنوقت می گوییم:

آقا بیا!

با عرض معذرت! من می گویم آقا نیا! قبلا هم عرض کردم! تا وقتی آمادگی برای پذیرش امام حق نباشد ، تا وقتی زندگی من بر اساس خواست امام نباشد برای آمدنش دعا نمی کنم بلکه از خدا می خواهم من را برای برپایی زمینه های ظهورش آماده کند.فکر کردیم شوخی است ظهور؟! طرف ابن عباس بود و با امام زمانش همراهی نکرد! حالا من که .....

..... دکتر رجبی مطلب قابل توجهی فرمودن: فکر نکنید مردم کوفه مردم عادی بودند؛بسیاری از آنان جزو بزرگان محسوب می شدند ..... 

قربون چشمای خستتون برم که زل زدید به مانیتور(البته برادر عزیز)!  

اگه مطلب خوندی یا گوش کردی اما تو رو بلند نکرد به درد نمیخوره!

      رفتی‌ هیئت تغییری تو زندگیت ایجاد نشد به درد نمیخوره!

           جوون شیعه نباید قاعد باشه!باید قائم بود تا به قائم رسید.....

      امروز باید حرکت کرد! با نشستن هیچ کس به امام منتــــَظر نخواهد رسید ....

حتی شما دوست عزیز!

 

و نکته آخر:

هر کس پیرامون مطالبی که عرضه خواهد شد شبهه یا ایرادی دارد ، با ذکر مثال نقض کند.

پینوشت:

پیرامون اون یک مشت یاوه گو باید عرض کنم منظور بنده روحانیون معظم و معزز نیست! کسایی که در لباس دین هستند و معارف را سر و ته مطالعه کردند همین نتایج عجیب و غریب و کفر آمیز را می گیرند و به جوان کنجکاو امروز می گوید و بعد هم از دین گریزی جوانان امروز گلایه می کند:)((

من به اون امامی که نداند که چه سرنوشتی در انتظار خودش و اهل بیتش هست کافر هستم!