بی مقدمه!

امروز آذربایجان باید محلی برای تجلی حضور نیروهای جهادی باشد.

شاید این حرف من به محضر برخی از اساتید و دوستان بنده برسه و موجبات ناراحتی این عزیزان رو فراهم آورد به همین جهت ضروری است یک نکته رو عرض کنم.

دوستانی که حقیر رو از نزدیک میشناسن میدونن عقیده بنده نسبت به اردوهای جهادی چی هست.امسال بنا به دلایلی قصد حضور در اردوی جهادی که در یکی از شهرستان های استان سیستان و بلوچستان هست رو ندارم.هم دلایل شخصی هست هم غیر شخصی که برای خودم و ان شاء الله برای خدای خودم قانع کننده هست.اما پیشنهادی دارم به دوستان دست اندر کار این برنامه:

قرار هست که هفته اول شهریور به این منطقه اعزام بشین.پیشنهاد بنده این هست که بیایید در یک حرکت جهادی مقصد رو آذربایجان قرار دهید.بنده هم میدانم که برنامه ریزی مفصلی انجام شده اما به یقین شما هم میدانید که امروز حضور فیزیکی در آذربایجان بسیار مقدم تر از یک شهرستان دور افتاده هست.با توجه به پایان گرمای هوا ، ساخت سرپناه برای آسیب دیدگان در اولویت است.چه زیباست که خانه ای توسط همین گروه های جهادی که خالصانه در مناطق محروم حضور دارند ، بنا شود. امیدوارم با همان روحیه جهادی که از دوستان سراغ دارم ، تصمیمی اتخاذ نمایند که مورد رضایت خدا باشد.آذربایجان دوباره آباد خواهد شد...ان شاء الله.....

پینوشت:

1- بیانیه دانشجویان بسیجی تهران

2-جمهوری اسلامی یعنی همین!چه در اهر و چه در غزه ، همه مسلمان هستند.ما مسلمان هستیم و مرز های استانی و سیاسی برایمان بی معنی است.هم مسلمانان سنی مذهب غزه و هم شیعیان آذربایجان ، برادر و هم وطن ما هستند....غزه هم وطن ماست چون خط مقدم مقاومت اسلام آنجاست....هر جا که پرچم اسلام افراشته باشد وطن ماست....روز قدس امسال را فراموش نکنیم که خط مقاومت از هر سالی بیشتر به حضور ما نیاز دارد.از اوضاع آشفته سوریه تا دسیسه های 14 مارس در لبنان بگیرین تا قتل عام مردم مظلوم میانمار برای اغراض سیاسی.....اف بر این دنیا:(

 زلزله زدگان روستای سرخه گاو