امر به معروف و نهی از منکر واجبه!

می فهمی؟

یعنی اگه دیدی من نوعی دارم اشتباه می کنم وظیفت هست که بگی!

برخی اوقات خودمون رو خیلی گنده فرض می کنیم!نه به کسی تذکر میدیم و نه از کسی تذکر می پذیریم!

مخاطب خاص هم نداشت!!

 

پینوشت:

1-اگر دوستان معمولا سر میزنن به فضای مجازی ، موظف هستند که در این فضا "هم" به این "واجب" بپردازند.

2-نــــــــــمیگذرم از کسی که مطالب بنده رو بخونه و اگر اشکالی بهش وارد میدونست رو مطرح نکنه.با عرض معذرت البته!فوقش بنده از دستت عصبانی میشم دیگه(آیکون کارای نکرده)!اما یادمون باشه مکلف به وظیفه ایم نه نتیجه!کاش فرصت بود نکات نهفته امر به معروف رو باز می کردیم.واقعا دنیایی حرف پشت این ابزار دین قرار داره....

3-خیلی قشنگه وقتی مخاطب از نوشته شما اشکال میگیره و تو میری توی کتابا دنبال جوابش می گردی....به نظرم،این یکی از فاکتور های عملکرد مطلوب در فضای سایبری هست.اگر مجبور به تحقیق شدیم یعنی کارمون به درست نزدیک تره.....

 http://multimedia.nayedel.ir/1390/ShabEideGhadir1390%5b01%5d.wma

من عاشق این شعرم....

...بی نوایان را نوایم...دردمندان را دوایم....بی پناهان را پناهم....

من همان شاهم که شب ها جای خواب و استراحت

مونس طفل یتیمم....

چقد دلمون هوای نجف کرده:(((

فرصت داشتین یه دور گوش بدین.