من هنوز متحیر جمله استاد دانشگاهم هستم!

فرمودن:« چه اشکالی داره یه دختر خانم به یه آقا پسر بگه به شما علاقه مندم .......»

****

میگن ازدواج دانشجویی خوبه!

یه سوال می پرسم.خواهشا صادقانه هر کسی به وجدانش جواب بده:

چجوری میشه یه آقا پسر به یه دختر خانم مستقیم بگه به شما علاقه مندم ؟!

بعدش

چجوری میشه اون فرد ادعا کنه که مقید به آداب اسلامی هست؟این حرکت با کدوم قانون اسلامی سازگاری داره؟

اصلا با روح حیای اسلامی سنخیتی نداره.....

یه سوال هم از خواهران عزیز(فرض بفرمایین که براتون اتفاق بیفته):

آیا شما پیش خودتون شک نمی کنین که آیا قبل از من به کس دیگه ای علاقه مند نشده باشه؟آیا بعد از من -همین جوری که انقدر راحت با من ارتباط برقرار کرد-تضمینی وجود داره که با کسی ارتباط نداشته باشه؟

خواهشا اگر اشتباه برداشت می کنم عمومی یا خصوصی بفرمایین.شاید من در عالم دیگه ای باشم و از قافله عقب بمونم مشکوکم

-------------------

مصائب یک ازدواج.....به زودی!(نوشتن از مصائب ازدواج خودش یک مصیبته!)