عزیز دل!

اگر اشتباه میگم اصلاح بفرمایید

مگه غیر از این هست که از پیوند اعتکاف و اردوی راهیان مناطق عملیاتی ، اردوی جهادی باید برگزار کنیم؟

شاید بگی این "حرف من درآوردی" تو هست!

پس بیایم امتحان کنیم،چطوره؟

بیایم عناصر اعتکاف رو از یک اردوی جهادی حذف کنیم!چه اتفاقی میفته؟

رفتار زشت،کلام زشت،دنیا دوستی،توجه به اعمالی که انجام می دهد،انقلاب درونی،خالص کردن نیاتش،دوری از ظواهر دنیا مثل موبایل و لپ تاب و تلویزیون و آی پد و .....،،غرور لامصب!،خودبینی،غیبت،نگاه شیطانی و......

اگر این موارد رو رعایت کردیم میشه یه اعتکاف.هر کدوم از موارد بالا رو حذف کنیم کل جهادی آسیب میبینه.

از اون طرف این اردوی راهیان که میریم باید یه جا به درد بخوره دیگه.زنده نگه داشتن که با رمان و داستان خوندن فقط نیست.تا جایی که نفس داشتن کار می کردن.حالا من نصف روز کار می کنم تا شب می خوابم.

متاسفانه در این زمینه کار نکردیم.فرهنگ جهادی باید تدوین بشه....

حالا دوستی فرمود دیدن داربی استقلال و پروزی ایرادی نداشت.البته نفرمودن چرا.اما این فعل با کدوم یک از عناصر جهادی سازگاری داره؟فوتبال بازی کردن خیلی فرق داره با فوتبال دیدن توی جهادی.دانش آموز کلا 8 روز قراره کار کنه.(از دنیا کنده شه!)حالا شما میای دقیقا وقتی این آموزه جهادی باید درش نهادینه بشه ، براش یکی از بارز ترین اتلاف وقت های دنیوی رو میذاری!یعنی کل هزینه ای که کردی.....پـــــــــــــــــــــــر!

تو جبهه هم خنده بود هم تفریح بود.....اما هیچ کدومش شما رو وابسته به دنیا نمی کرد.حالا پخش فوتبال تا دو سه ساعت بعدش تحلیل هم داره معمولا!!از ننه جون کروبی تا وزیر ورزش میخوان برا نود دقیقه نظر بدن!

خلاصش حال و هوای جهادی نباید آلوده به دنیا بشه.همین!این آلودگی میخواد نت باشه میخواد هر چیز دیگه ای باشه!

متاسفانه فرهنگ داخلی جهادی ما تا الآن خوب نتونسته عمل کنه.معمولا تا اونجایی که بنده دیدم بالانس نبوده.که البته در گذر زمان حتما ببهود خواهد یافت.ان شاء الله