شب شهادت امام صادق علیه السلام هست و زیان ما قاصر از بیان عظمت ایشان.

.مدینه خیلی درد داره....خیلی....

من اصلا از مدینه ای که رفتم احساس خوبی ندارم.برای تموم شدن مدینه روز شماری می کردم.مثل کوفه.....

تو این شهر نمیشه نفس کشید.....چون درد داره

تو این شهر حقت رو نمی تونی بگیری......چون درد داره

تو این شهر شب ها نمی تونی گریه کنی ....چون درد داره

تو این شهر..............و خیلی داستان هایی که نوشتم و پاک کردم.......چون درد داره

م د ی ن ه ....

آری....

مدینه هست و هزاران درد.....

امام صادق علیه السلام فرمودند:

اگر شیعیان ما می دانستند که چه گذشت بر مادر ما هیچ کدامشان زنده نمی ماندند.....

نگاهمون به اهل بیت علیهم السلام باید تغییر کنه.این منظر که امروز رواج داره ما رو به جایی نمیرسونه.حقیقت ائمه را حتی در مراتب ابتدایی هم نمی دانیم.بعضا داریم خودمون رو بازی میدیم.

آخه شخصی با امام صادق علیه السلام هم غذا شد بعد از صرف غذا گفت خدایا ما چگونه شکر این نعمتت را به جای آوریم؟!امام صادق در روایت هست که چنان خنده ای کردند که دندان های مبارکشان هویدا شد!شخص که تعجب کرده بود از امام صادق شنید : این که خدا فرمود صراط الذین انعمت علیهم این نعمت ها ما هستیم......یه مثال امروزی بزنم شاید به برخی بگیم ولایت فقیه یک نعمت هست خیلی براشون روشن نباشه.تازه ولایت فقیه که شعبه ای از ولایت ائمه علیهم السلام هست.

اگر عمری باشه بر خودم واجب کردم پیرامون کلمات در قرآن بنویسم.که لازمش یه مطالعه قابل توجه هست.اما هر چه هست در این کلمات نهفته است.....

خدا همه ما را به صراط مستقیم هدایت کند....