خدا شاهده هر بار که به این روایت فکر می کنم

میگم ایشالا دروغه....

امام صادق علیه السلام در جمعی می فرمودند:

هر کس در آن دنیا از ما طلب شفاعت کند ما او را شفاعت خواهیم کرد

حتی (اگر اشتباه نکنم) یزید یا ابلیس را !

شخصی بلند شد و لب به اعتراض نمود:

ای پسر رسول خدا چه می گویی؟

پس همه اهل بهشت خواهند بود!

امام صادق علیه السلام فرمودند:

اما آن دنیا اسامی ما از ذهن شما خواهد رفت!

باز همان شخص گفت :

چگونه؟ مگر می شود؟!!!

امام صادق علیه السلام خطاب به او فرمودند:

بگو ببینم اسمت چیست؟

فرد تاملی کرد و گفت:

نمی دانم!

فرمودند:

اسم من چیست؟

گفت:

نمی دانم!

سپس خطاب به جمع فرمودند:

آن دنیا هم همینطور است.کسی نمی تواند اسم ما را به زبان آورد....

دیشب حاج منصور در دعای ابوحمزه فرمودند:

«این که بعد از برانگیخته شدن میگی من کی هستم همینه!»

کسی شفاعت میشه که نگاهش کنن.....

اونجا یک طرفه میشه!

به نظرم یکی از علل وحشت قیامت همینه که اسامی ائمه یادت میره

فقط خدا رو میشناسی و بس!

فکر کن بچه پرورشگاهی هستی و یه روز ولت می کنن تو خیابون!

چه احساسی داری؟

از همه فراری هستی.....فقط می دونی خدایی هست که خلقت کرده!

این کفتر باز ها رو دیدی؟

کفتر که ول میشه آخرش میاد پیش صاحبش!

ایشالا ما صاحبمون رو گم نکنیم!

من که سند دارم .... شما رو نمی دونم!

این هم سندش:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


 

من همـــــــــون کبوتــــــــــرم که جـــــــــا نداشـــــــــــــت...

 لــــــونه ای حتــــی رو شاخــــه ها نداشــــــــــت...

 هیـــــچ نگاهـــــــی آب و دونـــــــه ام نـمی داد...

 مثــــل هر غریبـــه آشنـــــا نداشــــــــت...

 حالا اما عمریـــــه رو گنبـــــــــدام ...

بچــه محـــله امــام رضـــــام...

به قول معــــروف:

مـــال بـــــد 

 بیــــــخ ریــــــش صـــــاحبـــشــــه!

یا امام رضا....

 

پی نوشت:

می دونی اون روایت کجاش درد داره؟

طرف لال هست میخواد یه مطلب رو بگه هی دست و پا می زنه!

بعد که نمیتونه بغض می کنه و میزنه زیر گریه!

اون دنیا هی میخوایم یکی رو صدا کنیم....

خلاصه نمیتونــــــــــیم بگـــــــــــیم حسیــــــــــــــــــــن.....

برا همین گفتم ایشالا دروغه....ایشالا.....ایشالا.....