مخاطب:هم کلاسی های بزرگوار...

بحث یک طرفه ای که امروز سر کنفرانس(!) ما شد ، بیشتر از اینکه از توهین استاد ناراحت باشم از دوستان دلخور شدم:(

شما جای من ؛ وقتی کنفرانس میدین(یا کم کمش با دوستتون حرف میزنید)توقع ندارین که به حرفتون تا آخرش گوش کنه و بعد اظهار نظر کنه؟

نمیدونم حق میدید یا نه اما امروز بحثی که روش کار کرده بودم و فکر و تحقیق پشتشش بود رو شهید فرمودین.مطلب کپی پیستی که نمی گفتم:(یه گزاره گفتیم هنوز به نقطه پایانی نرسیده بود که..... .

بزرگواران عزیز ، مگه من استدلالم رو گفتم که مخالفت فرمودین؟وسط حرف یهو باید نظراتتون رو بگید آخه؟این درسته؟....هر کدوم از سروران هر نظری داشت گفت بدون اینکه من استدلالم رو بیارم.اون گزاره استدلال داشت.چرا بدون اینکه بشنوین قضاوت کردین....؟درسته بنده حقیر تو کلاس ،کمترین هستم اما این رسمش نبود.بعد هم نه استاد گذاشت جواب بدم و کلی هم بارمون کردن:)

کاری داشت بیام از رو بخونم برم بعد هم استاد بگه به به و چه چه؟؟؟........

خودمونیم! اگه یه بحث علمی رو آماده کرده باشین با توجه به قرآن و روایات،رفقاتون گوش نمیدادن و بعد هم استاد خطاب به شما میگفتن عامی هستی چی کار می کردین؟

بدترین توهین اینه شما به حرف کسی گوش نکنی و تکفیرش کنی:(.......اصلا توقع نداشتم.ممنونم از لطف جمیع دوستان:(((

 

پینوشت هم نداره:(