سوال) جناب ابوترابی فرد شما بودید که نامه معروف رهبری درباره برکناری مشایی  را مطرح کردید. آیا به صلاح بود که مطرح شود؟

به طور کلی اشاره می کنم. همان طور که مستحضرید نامه مقام معظم رهبری، محرمانه و دست نویس معظم له بود و کسی از محتوای آن اطلاع نداشت و بعد از یک فاصله زمانی که مفاد نامه اجرایی و عملیاتی نشد، بنده مأموریت یافتم که مفاد نامه را به اطلاع مردم برسانم.

***

 

 کاندیدای ائتلاف 5 نفره در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا نامه محرمانه رهبر معظم انقلاب مبنی بر برکناری مشایی را منتشر کردید گفت: افشای نامه برکناری مشایی مورد موافقت سایت شخصی حضرت آقا بود.

 
 
-------------
چند نکته پیرامون عرایض جناب ابوترابی:
1-بنده کاری به خود ایشون ندارم.
2-خودشون گفتن که محرمانه بود.
3-و اینکه کسی از محتوای اون خبر نداشت.
4-ایشون ماموریت یافتن......خب از طرف کی؟مگه دفتر رهبری یا رئیس دفتر ایشون در قید حیات نبودن؟چرا نایب رئیس مجلس؟چرا؟!:)
5-نکته بامزه اینجاست که گفتن مورد موافقت "سایت" حضرت آقا!!!!! سایت ایشون چی کارس؟!سایت که جایگاه حقوقی نداره!!اون هم افشای نامه محرمانه رهبر به رئیس جمهور!!!
6-و اثبات عرایض ما هم در کلام ایشون هست" فکر می کنم" که رهبری هم موافق بودند اند!!!..... خب بنده هم فکر می کنم رهبری مخالفه!والاااااا.مگه افشای نامه محرمانه به فکر کردنه؟!باید دستور باشه نه تخیل!ایشون هنوز هم مطمئن نیستن ؛ پس این کار از طرف هرکسی جز رهبری انجام شده.(که خود سوالی مفصل است که چرا برخی اطرافیان رهبری.......................... تا بازداشت نشدیم بماند!)
7-و اگر آقای ابوترابی راست گفته باشند ، پس خاک بر سر سلسله مراتب اداری!! این که خیلی مسخرس که یه نامه محرمانه از طرف کسی جز رهبری یا دفتر ایشون منتشر بشه!!!!
پینوشت:
1- به هیچ عنوان قصد دفاع از تاخیر رئیس جمهور رو نداریم.فقط و فقط و فقط خود این کار مدنظر هست.
2-سوالم اینه که این کار ، سودی هم برای کشور داشت؟آیا غیر از این هست که وجهه رئیس جمهور کشور تخریب شد و بهانه ای برای حملات گسترده به ایشون شد؟
3-شورای نگهبان ، سنگ محک خوبیه برای همه مدعی ها.اگه کسی به قانون پایبند باشه ، به شورای نگهبان هم پایبند خواهد بود.
4-مرحوم ابوترابی یه جمله دارن بسیار زیبا:پاک باش و خدمتگذار....
5-واقعا برای سایت رهبری متاسفم که سرخود تصمیم گرفتند صحبت های بسیار مهم حضرت آقا در جمع فیلمسازان متعهد را به کلی سانسور کنند و حتی اجازه ندهند حضار اون جلسه در وبلاگ های خود به بیان حرف های بسیار پیچیده رهبری و در عین حال ضروری برای امروز ما بپردازند.آقای طالب زاده هم بسیار گله مند بودند از این اتفاق و پس از پیگیری گفتند که قراره در یک ویژه نامه منتظر بشه!!!که بعد از گذشت دو ماه همچنان منتظریم!
6-مملکته داریم؟!:دی
7-فقط آقا رو عشقه....