با افتخار از وبلاگ گاهی دلش برای خودش تنگ می شود...

 

 

هو السلام...

 
اعوذ بالله من نفسی!( اعدا عدوک!)
 
زمانه سختی است. اصلا خیلی زمانه سختی است. جنگ است برادر من جنگ!
خب به ما چه!
 
واقعا خب به ما چه!؟ اصلا ما را چه کار به اینکه چه میشود دنیا را. ما بیشتر ترجیح میدهیم گوشه ای آفتابی بیابیم و از قیلوله ظهرمان لذت ببریم و شب هم جای گرمی و از خواب شبمان.
کلا داریم از خوابیدنمان لذت میبریم.
 
خوابی؟ اشکالی ندارد.! اما یادت باشد الآن که در شب دنیایی میتوانی بخوابی ها! اگر سحر برسد دیگر نمیتوانی بخوابی! نه اینکه نتوانی ها زیر دست و پا له میشوی. زیر لگدمال دشمن له میشوی.
از من میشنوی وقت خوابمان گذشته است. دیگر وقت بیداری است. عالم در حال بیدار شدن است. سحر نزدیک است. و اولین موجوداتی که بیدار میشوند ....!
 
اسلام!
دین ما یعنی رفتاری که ما در قبال نظام خلقت خداوند انجا میدهیم و خب نامش را اسلام گذاشته ایم(ان شالله).
اگر هنوز به این نتیجه نرسیده ایم که خداوند برای خلقتش، برای خلیفه اش، برای عالمی که ساخته برنامه دارد که خب تکلیف مشخص است و باید رجوع کنیم به بند بالا! یعنی هنوز خوابیم.
اما اگر به این نتیجه رسیده ایم که خداوند برای خلقتش و خلقت خلیفه اش در زمین برنامه دارد... پس بسم الله .
باید برنامه خدا را پیدا کنیم و خودمان را با آن هماهنگ کنیم.
 
من نام این را میگذارم بیداری اسلامی!
 
حال اگر این برنامه را دیدی میفهمی که :
 
"البته دشمنان از کلمه‌ى «بیدارى اسلامى» میترسند؛ سعى میکنند عنوان «بیدارى اسلامى» براى این حرکت عظیم به کار نرود. چرا؟ چون وقتى اسلام در هیئت حقیقى خود، در قواره‌ى واقعى خود بروز و ظهور پیدا میکند، تن اینها میلرزد."
 
بعد متوجه میشوی که این برنامه چقدر جالب است. میفهمی که خدا حق طلبان را به حال خود رها نکرده است. میفهمی که خدا خلیفه اش را، برنامه اش را معطل امثال من نمیکند. میفهمی که خدا ظهور قائمش را منتظر امثال من نمیگذارد. میفهمی که خدا ولی اش را نصرت میکند.
میفهمی که :
"ما از اسلام عمل، اسلام اقدام، اسلام توده‌ى مردم، اسلام توکل به خدا، اسلام حسن ظن به وعد الهى که فرمود: «و لینصرنّ الله من ینصره»،(1) میترسند. وقتى اسم این اسلام مى‌آید، نشانى از این اسلام پیدا میشود، مستکبرین عالم به خودشان میلرزند - «کأنّهم حمر مستنفرة. فرّت من قسورة»"
 
 

 پ.ن: میدانستم دعا اثر دارد...
پ.ن : دلم برای خودم تنگ شده است.
پ.ن : نقل قول ها بیانات حضرت آقا هست در دیدار با شرکت کنندگان همایش بیداری اسلامی.
پ.ن : سخت به دعا محتاجم.
 
 
 
 
 
پینوشت زندگی کاروانی:
 
باز هـــم بوی گـرد و خاک هایی از جنس کوچه می آیــــــــــــد...
هــــر چه مانـــــدن در مــــحــــــــرم آرزوست
عبـــــــــور از صـفــر ، بیشــتـــــر
آخـــــــــــــــــــــــــــر
هنـوز برای کوچه
نـذر می کننذ
کوچه...