پیش نویس سلسله پست های مستقیم تا صراط (8)

دارم روش فکر می کنم برا همین بازش نمی کنم!

امروز امام زمان چی کار می کرد؟...قبل از اینکه ادامه متن رو بخونین خواهشا 10 ثانیه فکر کنین به این سوال.خودمونیم دیگه!اصن امروز امام رو حس کردیم؟من که حس نکردم.اصن امام امامت کرد؟من که ندیدم....پس داره چی کار می کنه؟اگر حرف منو نــتونین رد کنین امام رو رد کردین و اگر حرف منو قبول داشته باشین باز هم امام رو رد کردین.... پس فکر کنیم......

.

.

.

.

.

.

.

یه نفر حرف جالبی زد.گفت تو بچگی خیلی ناراحت میشدم یکی بهم می گفت تو "نـخـودی"هستی!

امام من که میدونه شما هم بدونین که قصد جسارت ندارم اما

رفتار من با امامم همینه.توی زندگیم نقش ..... رو دارن:(

توی کاروان ، امام ،قافله سالاره اما زندگی من کاروانی نیست....و فقط و فقط در کاروان ، امام نقش اصلی رو داره.

و دست روی قرآن میذارم و میگم و بدونین که در هر سبک زندگی (که در آینده افراد دست به تولید می زنن) اگر امام نقش اصلی و فرمانده رو ایفا نکنه ، نتیجه اون سبک ، خود جناب ابلیس لعین هست!حتی اگر امام نقش دوم رو داشته باشه.شک نکنین!حتی اگر همه اون سبک زندگی با آیات قرآن ساخته شده باشه....رو هوا نمیگیما!خود قرآن گفته امام....

کجا گفته؟در ادامه خواهیم گفت.....ولی رفاقتی فکر کنیم به سوال.بریم از آدما بپرسیم.عیب داره؟از علما....بزرگان و اساتید بریم بپرسیم:::امام امروز چیکار کرد؟!

 

 

پینوشت:

چند وقته رنگ و بوی حرفای آقا عوض شده.خیلی صریح تر صحبت می کنن پیرامون آینده.....ایــــن و ایـــــنمتن  رو اگه با دقت بخونین خیلی نکته میشه ازش پیدا کرد....خیلی....

 

 

 

رابطه ما با امام اینطور هست.....؟

اصن حس می کنیم امام رو.......؟