قبل نوشت:

اما در مورد مهریه!یه پیشنهاد:

چه خوبه که یه بخشی از مهریه رو آقایون همون او تقدیم کنن.هیچ ایرادی هم نداره!یه کمکی هم به خانواده خانوم میشه.....

بعد از قبل نوشت:

مدت ها بود قصد هجرت از فضای مجازی رو داشتیم که به خاطر سلسله پست ها نشد.برای گفتن ، خیلی حرف هست اما از حوصله دوستان و حقیر به دوره.تقریبا به جز یکی دو مورد ، دوستان هر سوالی داشتن یا ذیل کامنت یا در یک پست جدا بهش پرداختیم.بعضا جواب یک کامنت از طول پست بیشتر بوده.یه سوال راجع به مفهوم زندگی کاروانی بود که در پست های مختلف بهش اشاره کردیم.یکی هم بحث اخیر بیداری اسلامی بود که حضورا به دوست عزیزمون جواب میدیم.و بحث شیطان که در به در دنبال تایپیست می گردیم!

اما

اگر کسی سراغ داره بگه ؛ بنده وبلاگی رو سراغ ندارم که یه نویسنده داشته باشه و انقدر نوشته هاش متنوع و حساب شده باشه و فواصل بروز رسانیش حدود دو روز بوده باشه.(آیکون خود تحویل گیری در حد تیم ملی خجسته دلان!)اما همه اینها ، بجز وقت ، انرژی خاص خودش رو میخواد.

ادبیات وبلاگ هم غالبا عامیانه بوده نه متکلف.فضای مجازی پر از متون ساختارمند هست اما اینجا قرار گذاشتیم کمی متفاوت باشیم و آمار بازدید کننده هم نشون میده مخاطبین لطف داشتند به مطالب.

به کاری که تا الآن انجام دادم ایمان دارم.معتقدم حرف رو باید گفت ولو هزینه داشته باشه.(که خیلی از حرف ها رو،  پشت و روی خودمون با 180 درجه تفاوت شنیدیم!)و اینکه انقدر شجاعت داشتیم و داریم که عقایدمون رو به بوته نقد بذاریم.

دوباره عرض می کنم به جز یک دسته ، همه رو حلال کردیم.کسایی که مطلب ما رو خوندن ، نقد داشتن و نگفتن یا اینکه خدای نکرده رفتن و پشت سر ما .... .فضای وبلاگ برای هر نقدی مهیا بود.ممکنه یکی دو بار بنده تند نوشته باشم اما اصلا قبول نمی کنم کسی بگه نقد پذیر نبودی.(دوستان قدیمی یادشون هست سر بحث عدالت ، بنده یه اشتباهی کردم و مجبور شدم همه صحبت های رهبری رو از سال 68 بخونم و حرفم رو تصحیح کنم)

-به قول معروف آخرش که چی؟!

برای خوب نوشتن لازمه فرد یه دوره ای رو به دور از نوشتن باشه و اصطلاحا خودش رو ریکاوری کنه چون حرف تکراری زدن یعنی حرف جدیدی یاد نگرفتم.ضمن اینکه بالاخره درس و ارشد و دوست داشتن یا حتی دلم شکست.....آدم از آینده چه خبر داره؟!....

 

یه مدتی (؟) نمی نویسیم.خیلی جدی به دوستان عرض می کنم اگر تمایل دارند می تونن اینجا بنویسن.حالا چه با اسم من چه با اسم خودشون!!رمز وبلاگ رو هم که برخی از دوستان داشتن که اخیرا تغییر کرد.اگر میخوان ما رمز رو هم میدیم(البته اصل شناسنامه و کارت ملی نویسنده و همه اقوام تا درجه 3 + وسیقه یک میلیاردی وجه نقد رو ، قبلش تحویل میگیریم)

خلاصــــــــــــــــــــــــــــــــه حـــــــــــــــــــــــــــــــــــلال بـــفـــــــــــــرمـــــــایــیـــــــــــــــــــــــــد شرمنده

 

پینوشت:

-40 سال بعد : سلسله پست های پدر بزرگ ِ به تربیت نوادگان خویش اهمیت دهنده....بزودی:دی

-دانشگاهه داریم؟از شنبه کلاسامون شروع میشه هنوز نمره ها نیمده!!!

-فقط آقا رو عشقه.....

-وبلاگ بافه های احساس همچنان می بافه!

-آخرین آمار بازدیدکننده:267....مچکر:)