تو خبر ها خوندم که حدود سه هزار نفر از آقای مصباح خواستن که نامزد اصلح معرفی کنن.در نگاه اول شاید به نظر بیاد که کار درستی صورت گرفته اما این حقیر نظر دیگری دارد:

اولا که آقای مصباح یک نفر هستن مثل بقیه و نظرشون محترم هست.

دوما اینکه کسی حق نداره بگه نظر آقای مصباح یعنی بهترین نظر.

سوما کی گفته ایشون باید نامزد اصلح رو معرفی کنن؟

چهارما مگه ما شاخص نداریم؟رهبری ، یکی از وظایفشون دادن شاخص هست و این کار رو کردن و خواهند کرد.چه دلیلی داره ما از یه نفر بخوایم اصلح رو معرفی کنه که هرکی شما بگی اون اصلح هست؟

پنجما آیا درسته شخصیتی مثل ایشون ، "خودکشی سیاسی" انجام بده و کسی رو معرفی کنه که از نظر مریدان ایشون هم اصلح به نظر نرسه و به دنبال کاندیداتوری سعید جلیلی باشند؟روز یکشنبه هم حضار سالن سید الشهدا استقبال سردی از ایشون کردن.

ششما مطمئن هستم اگر ایشون بجای دامن زدن به اختلافات ، در جهت وحدت اصولگرایان حرکت می کردند ، امروز نگران آینده حرب اللهی ها نبودیم!تاسیس جبهه پایداری از اول اشتباه بود و بزرگترین لطمه رو به وحدت نیروهای انقلاب زد.

هفتما وقت اون نرسیده بجای مطیع بودن از شخصی غیر از "ولی"سعی کنیم منطق خود را به رهبری نزدیک کنیم؟یعنی اگه آقای مصباح(خدای نکرده)در قید حیات نبودن ، حضرات طلاب و دانشجویی که نامه نوشتن در شناخت نامزد اصلح به نتیجه نمی رسیدند؟!!این که خیلی زشته!از دو ماه قبل چشم به نظر یک نفر "غیر از رهبر" بودن جالب نیست.این یعنی حضرات"منطق ندارند و حتی نمی خواهند کمی فکر و استدلال کنند".خوبه جناب یامین پور عزیز هم بدانند که فقط و فقط باید در بیعت با "ولی" بود و نه هیچ کس دیگر!

هشتما یعنی الآن دوستانی که نامه نوشتن ، به آقای لنکرانی بزرگوار رای میدن؟!!!ریاست جمهوری به یک فرد "انقلابی" و "پوست کلفت" نیاز دارد!

و در نهایت به نظر می رسه برای ریاست جمهوری باید روی فرد دیگری حساب باز کرد.

 

پینوشت:

1-چی میشه که یه انقلاب پس از 34 سال ، حتی یک نفر برای ریاست جمهوری تربیت نکرده است؟!

2-برای صدا و سیما متاسفیم:(

3-به نظرم افرادی که تا الآن نامزد شدن ، با اینکه بسیار محترم و خدوم هستند(البته بجز چند نفریشون که نه محترم هستند و نه خدوم!) ، توان مدیریت کشور را ندارند.

4-جالبه! ویژگی های مثبت احمدی نژاد را ندارند ، آن ویژگی ها را مردود می پندارند!....:رئیس جمهور کارگر و یا کارمند نیست که شبانه‌روز تلاش کند و یا بخواهد به سفرهای مختلف برود بلکه رئیس جمهور باید قدرت فهم عمومی مسایل را داشته باشد‌. ....

 

خوب شد احمدی نژاد این حرف رو نزد و گرنه حتما تحت تاثیر مشایی گفته بود!!
 

5-مملکت حسینی بی صاحب نیست....

 

عکس نوشت:

اوه اوه اوه اوه......!یعنی اصن یه وعضیه!

 

از هلو تا گردوی کوچک!!!

 

الآن این گردوی کوچک در تعریف بود یا....؟!