چند وقته یه قاعده ای رو یاد گرفتم در رسیدن به پاسخ سوال هایم .دیدین بعضی از سوال ها در حوزه دین یه جوریه؟!جواب داره ها اما خیلی واضح نیس یا اینکه باز هم میشه روی پاسخ ایراد گرفت.

ولی وقتی بررسی کردیم دیدیم این سوال ها یه نقطه مشترک داره! اون چیه؟

اینکه تمام این سوالات دو طرف داره.یکی شما هستی و یکی خدا.انگار شما در مقابل خدا قرار گرفتی و در مقام پرسش بر اومدی و یا اینکه میخوای کار خدا رو زیر سوال ببری.

بیاییم یه قاعده رو رعایت کنیم و اون اینکه:

هر وقت پرسش های ما ، ما را در برابر خدا قرار داد آن را مردود بدانیم.

فعلا مصادیق این قاعده رو عرض نمی کنیم تا جلسه بعد:)

...

پینوشت:

-چقدر فضای کشور کثیف شده.یعنی هر کی هر چی میخواد میگه....:(

-کی گفته تلویزیون خصوصی نداریم؟!صدا و سیما رسما به رئیس جمهور قانونی کشور توهین می کنه.خدا رو شکر ما اخلاق رو از این آقایون یاد نمیگیریم.آدم تو گبرستان زندگی کنه بهتر از اینجاست که فقط ادعای اخلاق وجود داره اما برای ضربه زدن به دشمن(!) از هر حربه ای استفاده می کنن.....

-این حرفا که دیگه از ما نیست.آقا اول امسال گفتن(یعنی حدود یک سال پیش) اما خدا وکیلی کی به این حرفا عمل کرد؟!.....:

«....«و لا تنازعوا فتفشلوا و تذهب ریحکم».(2) اگر منازعه کنیم، سر مسائل گوناگون - مسائل سیاسى، مسائل اقتصادى، مسائل شخصیتى - دست‌به‌یقه شویم، دشمن ما جرى میشود. یک مقدار از جرأتى که دشمن در سالهاى گذشته پیدا کرد، به خاطر اختلافات بود. امیرالمؤمنین (علیه الصّلاة و السّلام) به ما درس میدهد؛ میفرماید: «لیس من طلب الحقّ فاخطأه کمن طلب الباطل فأصابه». مخالفین دو جورند. یک مخالفى است که دنبال حق است، او هم دنبال جمهورى اسلامى است، او هم دنبال انقلاب است، او هم دنبال دین و خداست، منتها راه را اشتباه کرده؛ با این نباید دشمنى کرد؛ این فرق دارد با کسى که در جهت غیر نظام اسلامى، با هدف معاندانه‌ى علیه نظام اسلامى حرکت میکند. دلها را به هم نرم کنید، برخوردها را نسبت به یکدیگر مهربانانه‌تر کنید.»

 

و اما پیرامون رسانه های کشور که ماشالا مدعی هستند:

« این رسانه‌هاى الکترونیکى و اینترنتى متأسفانه موجب شده است که افراد بى‌محابا علیه یکدیگر حرف بزنند، بد بگویند. باید از طرف مسئولین کشور براى این هم یک جورى تدبیر بشود. ولى عمده این است که خود ما مردم، خودمان را مقید کنیم به اخلاق اسلامى؛ خودمان را مقید کنیم به قانون. حالا این حرف من بهانه‌اى نشود براى اینکه یک عده‌اى بروند جوانهاى انقلابى را به عنوان جوانهاى تند، مورد ملامت و شماتت قرار بدهند؛ نه، من همه‌ى جوانهاى غیور کشور را، جوانهاى مؤمنِ انقلابى کشور را فرزندان خودم میدانم و پشت سر آنها قرار میگیرم؛ من از جوانان انقلابى و مؤمن و غیور حمایت میکنم؛ منتها همه را توصیه میکنم به این که در رفتار خود، با اخلاق اسلامى رفتار کنند؛ قانون را مراعات کنند. همه باید قانون را مراعات کنند. تجسم انقلاب در قانون جمهورى اسلامى است.»

 

رودربایستی که نداریم.سر سوزنی حرفای رهبری مهم نیست.این ادعای بنده هست چون چیزی جز این نمی بینم.....شما اخلاق می بینید؟!فقط آقایون مثل طوطی در منابر حرفای رهبری رو تکرار می کنن اما کو عمل.....سریع در اولین جلسه خودشون بعد عید میگن ما بیانات رهبر فرزانه را نصب العین قرار میدیم!خیلی غلط کردید که دروغ میگید.شما دنبال اهداف کثیف گروهی-حزبی خودتون هستید و بس.....

 

و کاش این حرف عملی می شد....:

«مسئولان کشور هم همین جور. هم دولت حریم مجلس را حفظ کند، هم مجلس حریم دولت و رئیس جمهور را حفظ کند؛ با هم باشند، در کنار هم باشند. این معنایش این نیست که همه یک جور فکر کنند؛ معنایش این است که اگر دو جور فکر میکنند، دست‌به‌گریبان نشوند. هر گونه مخالفت ما با یکدیگر، هر گونه دعوا و نزاع ما با یکدیگر، دشمنان را امیدوار میکند، خوشحال میکند.»

 

هشدار:

حرفای رهبری در حال تبدیل شدن به یک "دکور" برای کشور هست.غیر از اینه؟!