قبلن ها یه جمله تو پیامرسان خوندم جالب بود:

می گفت یه جوانی سر یه راهی رسید که یه پیرمرد نشسته بود.پیرمرد به جوان گفت:

ببین!من این راه رو رفتم ، وقتی برگشتم موهای سرم سفید شد!

جوان بی کله و جاهل هم گفت بریم ببینیم چه خبره!

این شد که وقتی جوان از آن راه برگشته بود ، موهای سرش سفید شده بود و آن پیرمرد هم نبود:|

 

پینوشت:

1-به مناسبت روز جناب سعدی:

اول سال یه امتحانک از بچه ها گرفتیم و سوال کردیم:

دیوان حافظ اثر کیست؟

و مریدان با اعتماد به سقفی مثال زدنی نوشتند: سعدی!

من:|

مشاورشون:|

مدیر مدرسه:|

وزیر آموزش و پرورش:|

حافظ:|

مولوی:|

افلاطون:|

یوهان وولفگانگ :|

سعدی :دی

 

بعد نکته جالبش اینجا بود ، بعد امتحان بهشون گفتم سعدی نوشته؟!
گفتن سعدی نوشته دیگه!.....یعنی انقدر شوکه شدم که  اون روز بهشون نگفتم دلبندانم اشتباه می کنین!

 

 

2-من تازه فهمیدم چرا مردم اینقدر ماهواره دارن:

آدم تلویزیون خودمون رو میبینه واقعا گمراه میشه از بس که سلیقه ای رفتار می کنن!

آدم وقتی بی بی سی میبینه خیالش راحته!

به هرکی فحش داد به اون رای میدیم!والا......(100% تضمینی جهت شناخت اصلح!)

 

3-امروز خدا به جامعه دانشگاهی رحم کرد!دستم رفت که گوشی (6600) رو پرت کنم تو دهن استاد از بس که حرف مفت میزد!واقعا نزدیک بود!! یعنی اصن یه تخیالاتی دارن بعضی از این اساتید....

 

4-احتمالا ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها  آخرین پست وبلاگ رو خواهیم نوشت.(الآن اینو گفتم که اصرار کنین بمونم:دی)

ضمنا کاندیدای ما هم در آب لیمو و زعفرون خوابوندیمش!

 

.

.

.

تاریخ مصور:

سفر مقام معظم رهبری به شیراز در تاریخ14/2-1387