eblis2.jpg

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم....

- ما باید تکلیفمون رو با خودمون مشخص کنیم.اینجوری فایده نداره!

- چجوری فایده نداره؟!

- یا قرآن راست گفته(میگه) یا زبونمون لال دور همی یه چیزی نوشته شده که آدم عاقل مورد دوم رو قبول نداره.

- خب قبول!حالا چی گفته؟!

- از اینجا شروع کنیم که "مبین" یعنی چی؟من تعریف می کنم "تابلو"!یعنی اینقدر واضح هست که اصن جای شک نداره!

- ئه!خدا که بیخودی حرف نمیزنه پس این چیه که اینقدر تابلو هست که خدا بهش میگه مبین؟

- تند نرو!حالا بگو "عدو" یعنی چی؟

- دشمن دیگه!!کسی که نمیخواد سر به تنمون باشه و همیشه زیر چشی حواسمون بهش هست که برامون نقشه نریزه!

- قبول!خدا میگه :شیطون دشمن آشکار شماست .....

- وایسا وایسا!نشد دیگه!آخه کسی رو که نمی بینم چجوری دشمن بدونم؟اصن کو؟کجاست؟اصن چجوری به ما حمله می کنه؟مگه اون توانایی داره؟میتونه سرمون رو از تنمون جدا کنه؟نمیتونه که!منظور قرآن اینه که دشمن زمان حضرت آدم یه کار بدی کرد و رانده شد!دیگه به من چه؟واقع بین باش!آخه شیطون تا حالا به تو آسیب رسونده؟چرا خرابکاری هات رو گردن یکی دیگه میندازی؟تازه تو روانشاسی خوندم ما آدما همش دوست داریم سوتیهامون رو گردن یکی دیگه بندازیم.......نه آخه تو بگو ما مریض میشیم به شیطون مربوطه؟!یه چیزی میگیا.....

- من میگم بیا حرفامون رو به قرآن عرضه کنیم.با هم شیرجه بزنیم تو قرآن ببینیم نظر خدا چیه؟قبول؟

- .........(جای خالی را با نظر دلتون پر کنید!)

 

بـــــــــــــــــــــــــــزودی.....