چند وقته به هر بهانه ای به خودم میگم قضاوت نکن.خودمون رو جای خدا نذاریم.....

اگه فردای قیامت جناب بلخی(مولانا) رو بردن تو صف شیعه ها ، اونوقت میتونیم به مولا علی نگاه کنیم؟به ما چه که ایشون شیعه هست یا نه؟چرا حکم میدیم.....؟!

ما از درونیات آدم ها خبر نداریم.شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاید فردی مثل چاوز قلبا شیعه شده باشه اما به هر دلیلی تقیه کرده.

گرچه

اگر مسلمون هم نباشه

از من خیلی خیلی خیلی بالاتر هست.ما نشستیم گوشه گود میگیم لنگش کن اما هیچ وقت جرات نداریم بریم تو میدون.

اگه فردای قیامت گفتن آقای چاوز جزو افراد کاروان امام حسینه اونوقت چی؟کسی که عمرش رو برای مبارزه با شیطان بزرگ صرف کرد و کوتاه نیمد و ملت خودش رو سرافراز کرد.

تعجب نکنین.....قبلا هم گفتیم کاروان امام حسین در طول تاریخ هست.یعنی هر کس در هر زمانی می تونه جزء یارای امام باشه.این که خیلی راحت اثبات میشه.پس برا چی میگه کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا؟

اونوقت ایراد میگیرن چرا به چاوز گفت شهید.....اون مهدی بیایی که چاوز خطاب به امام زمان عجل الله تعالی فرجه گفت از هزار تا دعا فرج خوندن من بالاتره.او فهمید که مهدی باید بیاد اما ما هنوز هم نمی فهمیم....

می فرمایند:اولین کسی که به دنیا باز می گردد و خاک از سر و روی خود می تکاند حسین ابن علی است که با 75000 نفر برانگیخته می شوند....

این واضحه که کسایی که با ارباب بر می گردند که حسینی (کاروانی) باشند.هر کی با ابلیس بجنگه و کشته بشه با حسین علیه السلام بر خواهد گشت.بالاخره کشتی نجات به ساحل باید برسه دیگه:

امام حسین می فرمایند: ولیکن ما صبح می کنیم و شما هم صبح کنید،ما انتظار می کشیم شما هم انتظار بکشید،خواهیم دید که خلافت و بیعت حق چه کسی است...

بیاییم کاروانی زندگی کنیم...

بیاییم عناصر کاوران حسینی رو در خودمون و جامعه مون پیاده سازی کنیم.....اون موقع میشیم ارجعی الی ربک راضیه مرضیه...

پینوشت:

تاسفـــــــــــــــ