سلام مجدد.

1-جواب برخی کامنت ها که محبت داشتند رو دادم.اما خیلیش موند:(.....چه موافقین چه منتقدین محترم ، نظراتشون پست خواهد شد و حتما حساب شده و دقیق -اگر جوابی داشته باشه- عرض خواهیم کرد.اما بعد از این پست ها حسابی اصابمون خط خطی شد؛خیلی....نه اینکه کسی حرف بدی زده باشه،اینکه برخی حرف ها واقعیت داره گرچه حقیقت چیز دیگری است:(

2-این روزها حسابی بغضمان را حبس کردیم....سیاه نمایی...سیاه نمایی....سیاه نمایی....عیبی نداره،ما هم خدایی داریم....ما هم خدایی داریم...قیامت چه خبره...:(((و خیلی حرف که شاید یه روزی سر باز کرد.....یادتون باشه دیکته ننوشته ، غلط نداره....میگه من صد روزه یا دو ساله اقتصاد رو درست می کنم!آدم چی بگه به اینا؟!نمیدونم ما رو ...(دوحرفی!) فرض کردن؟!یکی نیست به اینا بگه تا الآن کجا بودی؟؟!!من از مباحثه ای که تو مناظره کردن ، شرمنده شدم که این ها تایید صلاحیت شدن.عکس بازار رو نشون دادن میگه مردم نگاهشون رو به مغازه ها نیست چون پول تو جیبشون نیست.یعنی آدم ایــــــــــــــــنقدر وقیح؟!اینقدر بی شرف؟که اینطوری به مردم و دولت توهین می کنه؟!فقط سیاه نمایی.....خجالت داره به خدا....جالبه بدونین!دارن دولتی رو به گند می کشن که رئیس جمهورش (فقط تا آخر سال 89) 1320 ساعت ، با بالگرد پرواز کرده!!دولت حتما جای نقد داره اما نه بی انصافی....(خوبه یه نکته رو هم عرض کنیم ، چه برای پستای قبل و چه برای آینده: خانواده ما ، از سیاست های اقتصادی دولت آقای احمدی نژاد به شدت آسیب دید.پدر ما در دو حوزه سرمایه گذاری مختصری کرد که به خاطر تغییر ناگهانی قوانین به شدت ضرر کردن. پس بنده و خانواده بنده ذی حق هستیم که به دولت دری وری بگیم اما هیچ وقت بی انصافی نباید کرد.من دست قالیباف رو هم به خاطر خدماتش می بوسم اما هیچ وقت بهش رای نمیدم!هر کسی را بهر کاری ساختن!)

حــــــــــــرف ما یک کلام؛مقاومت والسلام!

3-اگر از من بپرسین چند نفر امام خمینی را می شناسند می گویم فقط یک نفر!و او فقط خامنه ای است....تا ایشون رو داریم بغض هم داشته باشیم امــــــــا غــم نداریم:)

4-دختر امام از دست بچه هاشون شاکی بودن! امام  فرمودند که :ثواب همه عبادات من برای تو ، ثواب تربیت فرزندانت برای من!

5-باز هم مادرانه.....(نگــــــــــــــــــــارخانه با این دو عکس بروز شد)

مرکب

13.jpg


مرکب

12.jpg