چند گزاره متنوع از یک جلسه پر حاشیه! از مشایی تا دانشگاه شاهد!

 

بعد از دو دلی مختصری(!) تصمیم گرفتیم در مراسم تجلیل ار رئیس جمهور در سالن سید الشهدا علیه السلام شرکت کنیم.خدا که شاهده ، بقیه هم یقینا مهم نیستن اما من برای شخص دکتر احمدی نژاد رفتم و بس!

از حضور چشمگیر مردم که بگذریم ، اون چیزی که برام جالب بود ، ابراز ارادت عجیب برخی از دوستان ، نسبت به آقای مشایی بود!یعنی اصن یه وعضی!البته برخیشون از یه جهت حق داشتن و قوه عدلیه حسابی از خجالتشون در اومده!

آقای طالب زاده که ایشون هم برای خود دکتر احمدی نژاد اومده بود ، یه نفر بلند شد گفت : تو این دو سال کجا بودی؟!بنده خدا آقای طالب زاده! گفت از اول دولت احمدی نژاد ، حامی بوده و اینکه دشمن اینقدر روی افکار و منش احمدی نژاد حساسیت نشون داده رو دقیق مستند کرده و پیگیری و..... .(آخر پست ،گفتگو با ایشون رو عرض می کنم)

بعد ، یکی از حامیان ایشون پشت تریبون رفت و جمله زیبایی رو خطاب به دکتر گفت:چون تو از زمان خود جلوتری باید مانند گالیله محاکمه شوی!!

...

اصن حرفای بالا رو ول کنین.....مردم چه گریه ای می کردن...هق و هق....این بغضشون بالاخره ترکید.....آخرش احمدی نژاد گفت: جمعی از پاکان و مومنان را حذف کردند و عده زیادی غصه‌دار شدند و مرتب نیز با من تماس می‌گرفتند، من در اینجا می‌گویم که اگر دلتان شکست به یاد امام زمان(عج) باشید. 1170 سال است که امام زمان در بین ماست و ما ایشان را نمی‌شناسیم....

آخرش رفتم پیش آقای طالب زاده ، گفتم دولت بعدی رو چجوری پیش بینی می کنین؟!گفتن خط احمدی نژاد خواهد ماند!.....بعد دوباره ازش ایراد گرفتم!گفتم یادتونه بعد از مراسم فیلمسازان مخالف هالیوود ، اومدم پیشتون گفتم چرا صحبت های رهبری رو در دیدار با عماریون وسازندگان فیلم های انقلابی پخش نکردند؟!بعد از اون صحبت ، آقا با دوستان حوزه هنری دیدار کردن و باز هم صحبت ها منتشر نشد!بالاخره ایشون در دلشون باز شد و گفتن: توی بیت ، یه لابی نمیذاره!!....الله اکبر!

بعدش رفتیم سراغ حجت السلام بهاری....ببخشید آقای شریف زاده!گفتم چرا احمدی نژاد از مشایی استفاده کرد که بشه پاشنه آشیل دولت؟گفت هیچ کس در تراز ایشون نیست و تنها ایشون می تونستن در مقابل یه جریان خاص مقاومت کنن!گفتم خب ایشون که رد صلاحیت شد و همون جریان اومد در راس کار!! گفتن اگه مشایی کنار می رفت ، نمیشد این راه رو ادامه داد.الآن هم دولت احمدی نژاد هم تمایزش مشخص شد(نقل به مضمون)!...من سر در نیاوردم!کلا من :|

بعد هم رفتیم سراغ آقای زریبافان!گفتم یه سر به دانشجو های مظلوم دانشگاه شاهد بزنین!گفت بابا امسال 20 تا جلسه داشتیم برای دانشگاه و بودجه دادیم برای ساخت خوابگاه!گفتم بله!کلنگش رو زدن و رفتن که رفتن!!(البته کارای خوبی برای ساخت مسجد و مزار شهدا کردن.)

...

شکی نیست که گفتمان انقلابی احمدی نژاد ، جای خودش رو در جامعه و جهان باز کرده.البته برخی رفتار های اشتباه ، قابل چشم پوشی نیست و متاسفانه به گسترش این گفتمان آسیب زد.

...

گفتن تو حزب گرا هستی!خیر!بنده از انواع احزاب و جبهه ها و گروه ها ، اعلام برائت می کنم!البته این حرف ما به این معنی نیست که همشون مفت به درد نمیخورن اما بنده علاقه ای بهشون ندارم.و حالا که سر حرف باز شده بگم:بنده هیج ارادتی نسبت به جبهه پایداری ندارم!و به شدت از آقای مصباح یزدی عزیز ، گلایه دارم!ما نه بخاطر حمایت جبهه پایداری از جلیلی ، به او رای دادیم که به نظرمون رسید ایشون اصلح هستن.ما که 40 روز پیش از انتخابات نسبت به انتخاب آقای لنکرانی به عنوان نامزد این جبهه معترض بودیم!

واقعا خدا رو شکر که آقای روحانی رای آوردن.واقعا.....این حضرات باید از مردم درس می گرفتن!و اینجا تفاوت احمدی نژاد با این ها معلوم شد.بله!...واقعا چجوری میخوان جواب خدا رو بدن؟!..."بزرگترین خطر بعد از ظهور اسلام"!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!جریان انحرافی؟!رمال و جن گیر؟!دیدار با مرتاض 400 ساله؟!؟!؟!و از همه احمقانه تر و مضحک تر:

آموزش گروه های چریکی در جنگل های شمال زیر نظر مشایی!!!!.................

(از ادامه متن به علت همان چیلتر شدن ، جدا معذوریم!اما خیلی حرف داریم!بذارین یه سال از دولت حاج آقا بگذره!اونوخ می فهمیم احمدی نژاد تکرار نشدنی است!)

 

پینوشت:

1-و همچنین!ما هیچ ارادتی به آقای مشایی نداشتیم و نداریم!

2-این وبلاگ بصورت رسمی در وزارت ارشاد ثبت شده و تا شماره پلاک خونه ما و شماره تلفن و... رو دارن!تو صفحه پیوند ها هم در بخش وبلاگ های فرهنگی در جایگاه 12 هستیم.گذرتون به صفحه فیلترینگ افتاد ما اونجاییم:)....خلاصه ما رو ندیدین حلال کنین:دی

3-از مطلبی البته ناراحت شدم!امروز من نشنیدم صحبتی از آقا بشه.متاسفانه خیلی احمدی نژادی بود:(.....مراسم با عجله هماهنگ شده بود و برخی مسائل مدنظر قرار نگرفت.

 

محمود احمدی نژاد در همایش تجلیل از خادم بی‌ادعای ملت

سخنرانی محمود احمدی نژاد در همایش تجلیل از خادم بی‌ادعای ملت

محمود احمدی نژاد در همایش تجلیل از خادم بی‌ادعای ملت

همایش تجلیل از خادم بی‌ادعای ملت