حالا که کار به اینجا کشیده پس(مرگ یه بار ....شیون یه بار) : 

خوب دقت کنید ؛ این آخرین معیاری است که امروز رهبری مطرح کرد!برای من و تو که موندیم به کی رای بدیم:

 

من توصیه‌ى اوّل و اهمّم حضور در پاى صندوقهاى رأى است؛ این از همه چیز مهم‌تر است براى کشور. ممکن است بعضیها - حالا به هر دلیلى - نخواهند از نظام جمهورى اسلامى حمایت بکنند امّا از کشورشان که میخواهند حمایت کنند، آنها هم باید بیایند پاى صندوق رأى. همه باید بیایند پاى صندوقهاى رأى، حضور خودشان را اثبات کنند. هر کسى که انتخاب خواهد شد - که تقدیر الهى را ما نمیدانیم - اگر چنانچه آراء بیشترى از مردم را داشته باشد، در صورتى که داراى رأى سدید و خوبى باشد، بهتر میتواند از آن رأى دفاع کند؛ میتواند در مقابل معارضین کشور بایستد. کشور ما دشمن دارد، معارض دارد. در عرصه‌ى بین‌المللى، دشمن بین‌المللى دشمنى نیست که با رودربایستى و با من بمیرم، تو بمیرى کنار بکشد؛ در دنیا سیاست این‌جورى نیست که با رودربایستى بگوییم: طرف را خجالت‌زده کنیم، مثلاً عقب بکشد؛ نخیر، هرچه شما ضعف نشان بدهید، او مى‌آید جلو؛ هرچه شما عقب بکشید، او جرى‌تر میشود. این را ما تجربه کردیم؛ یک جاهایى عقب کشیدیم، دشمن ما جرى‌تر شد؛ یک چیزى او گفت، ما به خیال یک مصلحتى حرف او را قبول کردیم، دیدیم پایش را گذاشت روى آن حرف، یک قدم آمد جلو؛ دشمن این‌جورى است. در مقابل دشمن بین‌المللى، با اراده‌ى قوى، با احساس عزّت، با اعتماد به این ملت - به این ملت باید اعتماد کرد، ملت ما ملت شجاع و رشیدى است - و با توکّل به خداى بزرگ و با حسن ظنّ به وعده‌ى الهى، بایستى راه را انتخاب کرد، با نگاه صحیح، عاقلانه، مدبّرانه پیش رفت، آن وقت خداى متعال هم به این‌چنین کارى برکت خواهد داد و توفیقات الهى شامل حال همه خواهد شد.

 

یعنی چی؟یعنی به کسی رای بده که تو این معیار از همه محکم تر باشه!و قبلا هم تجربش رو پس داده باشه!

من هیچی نمیگم!شما بگید کی محکم تر از همه ایستاده؟کی در مقابل دشمن کرنش نکرده؟کی دم از گفتگو نزده؟کی در مقابل تهدید و ارعاب غرب کوتاه نیمده؟کی غــــــــــر نزده؟

امروز آقای جلیلی حرف قشنگی زد! گفت تو اسلام هر وقت رسیدیم پشت خیمه دشمن ، از درون دچار تردید شدیم(و این خط از خارج اومده).

آخه از این صریح تر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

همه ضد انقلاب و دشمنای قسم خورده میگن جلیلی نـــــــــــــــــــــــــــــه! اونوقت تو میگی (هر کی).....!خب پس کی میخوایم بیدار بشیم؟!

دوباره ، رهبر چی گفت: با حسن ظنّ به وعده‌ى الهى، بایستى راه را انتخاب کرد!{مگه مقاومت روش قرآنی نیست؟مگه خدا وعده نداده که کمکتون می کنم؟پس چرا ایمان نمیاریم؟}

دیگه با چه زبونی رهبری بگه خط مقاومت باید ادامه پیدا کنه؟!

 

اما سه نکته هم برای دوستانمان که آقای قالیباف را اصلح می دانند....من قبلا هم گفتم که دست آقای قالیباف رو به خاطر خدماتشون می بوسم اما بهشون رای نمیدم:

تقریبا اولین نکته مثبتی که گفته میشه این هست که ایشون کار اجرایی کرده و تو تهران مشهوده!

توجه داشته باشید که آقای قالیباف از ارث پدریشون برای تهران خرج نکردن.دولت نهم و دهم بودجه بسیار کلانی رو در اختیار شهرداری گذاشته.دستش هم درد نکنه اما پولش از دولته! این نکته اول!

دوم اینکه آقای قالیباف در مناظرات اثبات کردن که برای رای آوردن حاضرن حتی اسناد محرمانه را منتشر کنند!غیر از اینه؟! کاری که جلیلی خیلی راحت تر میتونست انجام بده و از خودش دفاع کنه اما نکرد.آقای قالیباف برای کوبیدن روحانی اون بحث مسخره و بیجا رو در مورد 18 تیر مطرح کرد که هیچ نتیجه ای برای او نداشت و به ضرر نظام تموم شد.

سوم اینکه ایشون یه بار رفتن دانشگاه تهران و ازشون سوال کردن که چرا با ماشین های شهرداری اومدید و این ها مال بیت الماله و استفاده شخصی ازش میشه!ایشون هم در عین .... گفتن سوال جدی بپرسید!!!!! این پافشاری روی بیت المال در همین اول کار حرف داره دیگه!(رهبری که به صراحت گفتن مردم به کسی از بیت المال استفاده کنه رای نمیدن)

چهارم اینکه....خوبه دوستان هزینه های ستاد های آقای قالبیاف رو با آقای جلیلی قیاس کنن.چه خبره؟!

پنجم اینکه آقای قالیباف گفتن که من تو دولتم نمی گم که چوب لا چرخم می کنن!..........ببخشید آقای فراموشکار!نکنه عمه بنده بود که چند ماه علیه دولت تیتر میزد که ای داد!ای بیداد!دولت بودجه ترخیص واگن های مترو رو نمیده که دولت هم تماما تکذیب می کرد و اسنادش رو منتشر می کرد!این اسمش فرافکنی نیست؟!این اسمش "نذاشتن" نیست؟!........ایشون که به ویژگی منفی احمدی نژاد بیشتر شبیه!!!

 

و یه نکته هم برای همه

این روزها میگن به جلیلی رای ندیم چون به احمدی نژاد شبیه!!! دو سه تا مطلب:

اولا خیلی ببخشید!مشکل شما با اون ویژگی های مثبته یا با احمدی نژاد؟!یعنی چون احمدی نژاد این ویژگی های مثبت رو داره و برخی اعمال خلاف قانون کرد ، پس هر کی اون ویژگی ها رو داشته خوب نیست؟!این چه استدلالیه؟؟؟؟؟؟؟؟

دوما برخی از ویژگی های احمدی نژاد مگه بده؟چرا یهو صفر رو یکی نگاه می کنیم؟این دقیقا حرفیه که اصحاب منافق در مناظرات مطرح کردن!

حواسمون باشه ، چون یک بار به یکی به این ویژگی های مثبت رو داشت رای دادیم و اشتباه کرد ، دلیل بر انکار ویژگی های مثبت نیست.

 

و یه نکته دیگه که نمی خواستم بگم اما ....

بعضیا که بلند بلند از احمدی نژاد حمایت می کردن بعد بلند بلند بهش گفتن یهودی و منحرف ، حالا میگن ما مصداقی ورود نمی کنیم.(میدونید کی رو میگم؟از اهالی جامعه مداحی)

اولا اون موقع کار درستی کردید که از اصلح حمایت کردید.....دوما کار اشتباهی کردید که فحش دادید.....سوما به درک که مثل چیز می ترسید و حمایت نمی کنید.امروز که فضا فتنه گون شده باید بیاید تو میدون!88 که هنر کردید!!!

امروز باید بیای مردم رو هدایت کنی به اصلح ، میگی بعد میان به ما ایراد میگیرن که تو ازش حمایت کردی؟ خب ایراد بگیرن.مگه تو مسئول کارای رئیس جمهوری؟اینطوری که ببخشید رهبری از همه گناهکار تره چون او تنفیذ کرده!

اینجاست که آدمای مومن و با ایمان معلوم میشه......وای به حالشان.برن سحرای ماه مبارک رمضان هی بگن الهی العفو.....خداحافظ حاجی.....واقعا متاسفم که امروز که باید بیای سینه چاک بشی رفتی گوشه نشستی.اینجوری فدایی رهبری؟!وای به حال من.....

 

اما

بدونید این وسوسه شیاطینه که میگن رای آقای جلیلی کمه.دارن این خط رو برای تضعیف ایشون پیگیری می کنن.کوتاه نیایید.....

 

نه سازش نه تسلیم.....

امروز نبودید ببینید مادر شهید احمدی روشن چجوری صحبت کرد

مثل روز تشییع پیکر آقا مصطفی

با بغض ولی توفنده

گفت نمیخواسته که علنی حمایت کنه

اما

دیدم داره خون پسر شهیدم پایمال میشه...

می فهمید یعنی چی؟!

 

تجمع حامیان سعید جلیلی

سخنرانی حجت الاسلام پناهیان در تجمع حامیان سعید جلیلیتجمع حامیان سعید جلیلی

 

آقای پناهیان:

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی که بخشی از آن به خاطر بی‌تدبیری دولت بوده بهانه‌ای برای سازش شده بود، گفت: به همین بهانه آنها به گفتمان مقاومت و ایستادگی حمله کردند و این حمله غیرمنصفانه بود. 

این استاد حوزه و دانشگاه با انتقاد از عدم پاسخگویی به این حملات از سوی دیگر کاندیداها اظهار داشت: آیا اگر در برابر دشمن کرنش کنیم، آیا آنها تحریم‌ها را برمی‌دارند؟ آیا اگر سازشگری اتفاق بیفتد تحریم‌ها برداشته می‌شود؟ خدا شاهد است در این انتخابات دروغ بزرگی که به مردم القاء شد این بوده که اگر کوتاه بیاییم تحریم‌ها برطرف می‌شود.

پناهیان با تاکید بر اینکه ما این دروغ بزرگ را با رای خودمان به جلیلی برملاء می‌کنیم تصریح کرد: رایی که جلیلی می‌آورد مخلصانه‌ترین رای است. زیرا او به کسی وعده‌ای برای حل مشکلات با اینکه برنامه دارد نداد. ولی چون او بر مقاومت پافشاری کرده ما اینجا جمع شده‌ایم.

وی تاکید کرد: اگر ذره‌ای در مقابل مستکبران کوتاه بیاییم، تحریم‌ها بیشتر و فقر در مملکت گسترده‌تر می‌شود. اگر سخنان برخی نامزدها بر کرسی بنشیند و استکبار بفهمد که سازشکاران بر روی کار می‌آیند، فقرا فقیرتر خواهند شد و بحران‌های اقتصادی بیشتر و ناامنی‌ها نیز بیشتر می‌شود.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه تنها یک روز برای بیداری مردم فرصت باقی مانده، گفت: اگر کسی به دنبال تامین معاش است، باید به گفتمان مقاومت پیوند بخورد چرا که با قرار گرفتن در گفتمان مقاومت امنیت اقتصادی نیز ایجاد می‌شود.