قبل نوشت:

جمله بالای وبلاگ رو دست کم نگیرینا.من هر وقت میخونمش نکته جدیدی به ذهنم می رسه. چند بار که بخونین به پیچیده بودن این جمله پی می برین.مثلا برین در تاریخ ببینین این جمله درسته یا نه.....برخی اوقات شاید بال در بیارید که این عبارت چقدر دقیق گفته شده!

این جمله یادگاری از عید سال پیش هست.ساعت 2 نصف شب تو کتاب 72 سخن عاشورایی اقا خوندم و انقدر برام جذاب بود بلند شدم تو دفترم نوشتم و تو اتاقم هم همیشه جلومه:

در جبهه جنگ ، آن کس که کشته می شود شکست نخورده است.....آن کس که به هدف خود نمی رسد شکست خورده است.

در تمام جنگ های مسلمون ها این جمله صادق هست.صفین.....کربلا......احد.....فتح مکه.....و حتی تحریم امروز....

 

---

 

آنچه این روزها می شنویم:

"من"..........."من"..........."من"...........!

اما

آنچه در کـــــــــــــــــــاروان می بینیم:

"برای او"........."برای او"........."برای او"..........!

تو کاروان یه حرف بیشتر نیست:

انا لله و انا الیه راجعون

همه چیز از خداست و به سوی خداست.هر کی غیر این بخواد رفتار کنه در صراط نخواهد بود.

تو جریان کاروان امام حسین علیه السلام از مدینه تا کربلا چندین بار این عبارت تکرار میشه.چرا؟چون میگه ای کاروانیان اگه "من" بیاری باختی.کسی که خودش رو لبامام مبین(در معرض امام) بدونه که میدونه چیزی نیست!اگه خودش رو چیزی بدونه چی میشه؟»»»»»فَانْتَقَمْنَا مِنْهُمْ وَإِنَّهُمَا لَبِإِمَامٍ مُبِینٍ (به زبون خودمونی میشه به زمین گرم می خوره!)

 

پینوشت:

1-سکانس اخر فیلم ملک سلیمان یادتونه؟

بیاییم عبد او باشیم؛مطیع او باشیم؛برای او باشیم و بسوی او باشیم......

 

2-حالا پیش خودمون بمونه ها.....شاید .....شاید مصداق امروز این آیه و عبارت "لبامام مبین"(در معرض امام) همین ولی فقیه باشد.چرا؟

دو سه جا رئیس جمهور یه "من" گفت جلو رهبر ، دیدین چجوری سوت شد؟این ویژگی در معرض امام بودنه.یعنی یا خیلی اوج میگیری یا با مغز به زمین می خوری.

تو پستای برنامه های حسینی خوندیم دیگه!تو راه هر کی برای همراهی بهونه آورد امام چی بهش گفت؟!.....:

انقدر دور بشو که صدای منو نشنوی!!!.....چرا؟چون در معرض من نباشی!

وقتی امام میگه وحدت که تو نباید بیای بساط رو بهم بزنی دکتر!

و همینطور وقتی میگه سیاه نمایی ممنوع یعنی اگه کردی.....سوت میشی!

تا حالا شده کسی جلوی ولی فقیه "من" بگه و مونده باشه؟!این جایگاهیه که ما برای ولی فقیه قائلیم!

اما توجه داشته باشیم اگه خواستیم در برابر "نظر"(و نه امر)رهبری ، نظر بدیم ، این اسمش ضد ولی فقیه بودن نیست.

همچنین عقل حکم می کنه که ما نظر رهبری رو بپذیریم!

 

نشنیده نوشت:

رفتار این روزهای دولت جالبه! و برای من از مناظرات جالب تر شده!چون هیچ خبری ازشون نیست و من تعبیر آرامش پیش از طوفان رو دارم.تقریبا تمام سایتای دولتی هیچ خبر انتخاباتی کار نمی کنن.یعنی احمدی نژاد کوتاه اومده؟خیلی بعیده!!....ایشالا که اتفاقی نمیفته و همین آرامش تا ساعت 10 ، 12 مرداد ادامه داره.