پاسخ به سوال یکی از مخاطبین محترم:<** ادامه مطلب... **>



بذار ببینیم این روحانی چیکار میکنه بعد در موردش قضاوت کنیم مثلا جلیلی می شد همه جا گلستون می شد خیلی ادم دو اتیشه ای هستی و البته غلام حلقه به گوش هم هستی منظورم تو و بسیجی ها و هم حزبی هاتون که هر چی دیگران بگن مثل یک غلام حلقه به گوشید و از خودتون اراده ندارید و چون فلان کس گفته حرفش حق و بی چون و چرا باید پذیرفت. تازه من طرف روحانی نیستم و فکر نکنی که برای اینکه پوزت رو بزنم این حرف ها رو میگم که اذیت کنم و خودم به قالیباف رای دادم و اگه امثال شماها پشت قالیباف نمیزد تا الان دای هاش بیشتر بود و ممکن بود انتخابات به دور دوم بکشه. بهتر که ی فکری به حال خودت و دوستات کنی واقعا دلم برات میسوزه خوب نیست بدون مدرک پشت ی مسلمون زد واقعا خجالت داره. 

 

سلام

ایشالا که موفق باشند ما هم کمکشون می کنیم.....نه.اصلا معتقد نیستم اگه جیلی میومد گلستون میشد!ما این حرف رو زدیم؟!کجا؟.......فک کنم از مخاطبین جدید هستین وگرنه دوستان می دونن ما با همون شخصی که شما مدنظرتون هست مشکل داریم و این رو 40 روز قبل از انتخابات گفتیم که چشممون به کسی جز رهبری نیست و ایشون هم معیار میدن.ضمن اینکه ما تو حزبی فعالیت نمی کنیم و به همین دلیل از همه طرف داریم فحش می خوریم!نمیدونم از کجا برداشت کردین ما به حرف کسی گوش کردیم برای حمایت از اشخاص؟......کار خوبی کردید که به آقای قالیباف رای دادین......ما پشت ایشون نبودیم که بخوایم زیرش بزنیم.این رو از آقای ولایتی که دولت اخلاق رو میخواستن تشکیل بدن بپرسید.........پشت کسی حرف زدیم؟کجا؟