پینوشت:

جان من

برا یه بار هم که شده

یاد بگیریم اگه کاری رو نمیتونیم انجام بدیم

و یا حتی کامل و درست

مثل بچه آدم بگیم:

نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

دو حرف بیشتر نیستا

:|

از این به بعد

کسی که به من بدقولی کنه رو

رسما

و

در ملا عام

نقره داغ خواهم کرد.

جدا عرض کردم

کوپن تحمل بنده تمام شد.

سوء استفاده از حسن خلق ما هم حدی داشت!

یعنی ساعت ، روز ، کار و حتی چیزهای پست رو

اگه کسی قول داد و به هر دلیلی عمل نکرد،

شک نکنه با پدیده جدیدی رو به رو میشه

اینجا هم گفتم چون 

غالب دوستان ما به اینجا سر میزنن.

بدقولی رو

مصداق هتک حرمت میدونم

و برای عاملین

هیچ حرمتی قائل نخواهم بود.

چون از فردا صبح(شنبه) میخوام به خودم سخت بگیرم 

پس در این میان

به "احدی" ترحم نخواهم نکرد؛

بنابر این بدهی است که

بنده هم 

همین رفتار رو

از دوستانم انتظار دارم

یعنی بدقولی های بنده رو

با همین شدت محکوم بفرمایید!

نقطه سر خط

.