یادتونه یه پست نوشته بودیم برای معاوی اولی آقای مشایی و نامه محرمانه ای که افشا شد؟متن زیر رو بخونین که حرف داریم:

نایب رئیس مجلس در مورد تغییر رفتار دولت دهم هم گفت: بعد از اینکه برای حکم معاونت اولی در دولت دهم اقدام شد، مقام معظم رهبری به دلایلی که در آن نامه هم مرقوم شده بود و بعد هم منتشر شد، فرمودند این حکم باید لغو شود و ایشان در اینگونه جایگاه‌ها قرار نگیرند. این نامه محرمانه بود و کسی از محتوای آن خبر نداشت که رهبری آن را برای شخص اول دستگاه اجرایی فرستادند. اما این نامه اجرایی نشد، بعد از این بود که بنده اطلاع پیدا کردم که چنین نامه‌ای ارسال شده است، به بنده گفته شد مفاد این نامه تاکنون اجرا نشده و شما آن را با مردم در میان بگذارید، بنده هم همان پیام را انجام دادم.

وی افزود: البته در همین فاصله که بنده ماموریت رساندن پیام به مردم را داشتم؛ به من گفتند مدتی درنگ کن شاید گشایشی صورت گیرد اما مجدداً به من گفتند شما مفاد نامه را به اطلاع مردم برسانید. بنده هم بر اساس تکلیف و ماموریتی که داشتم مفاد نامه را به اطلاع مردم رساندم. بعد از مصاحبه من هم سایت مقام معظم رهبری متن مصاحبه بنده را همراه با تصویرم در کنار تصویر مقام معظم رهبری روی خروجی خود قرار داد.

http://www.jahannews.com/vdcdjf0sjyt0xo6.2a2y.html

و یادتون می یاد که ما یه سری سوال پرسیدیم؟

http://karevani.ir/1392/05/27/%D8%A7%D9%81%D8%B4%D8%A7%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%DB%8C%D8%A7

و ما همچنان در پی جواب سوال چهارم پست بالا:

4-ایشون ماموریت یافتن......خب از طرف کی؟مگه دفتر رهبری یا رئیس دفتر ایشون در قید حیات نبودن؟چرا نایب رئیس مجلس؟چرا؟!:)

.

حالا خوب به توضیحات جدید ایشون نگاه کنین!من بی تقصیرم:

1-گفتن که: این نامه محرمانه بود و کسی از محتوای آن خبر نداشت که رهبری آن را برای شخص اول دستگاه اجرایی فرستادند.(پس کسی نمیدونسته!)

2-اما این نامه اجرایی نشد، بعد از این بود که بنده اطلاع پیدا کردم که چنین نامه‌ای ارسال شده است(پس بعضیا مثکه میدونستن این وسط!)

3-به بنده گفته شد مفاد این نامه تاکنون اجرا نشده و شما آن را با مردم در میان بگذارید، بنده هم همان پیام را انجام دادم.(سوال اساسی ما اینجاست:چه کسی به ایشون گفت؟)

4-اینجاش خیییییییلی بامزس:به من گفتند مدتی درنگ کن شاید گشایشی صورت گیرد اما مجدداً به من گفتند شما مفاد نامه را به اطلاع مردم برسانید. بنده هم بر اساس تکلیف و ماموریتی که داشتم مفاد نامه را به اطلاع مردم رساندم. بعد از مصاحبه من هم سایت مقام معظم رهبری متن مصاحبه بنده را همراه با تصویرم در کنار تصویر مقام معظم رهبری روی خروجی خود قرار داد.

همه چیز در این عبارت چهارم نهفته هست:

مدیریت این افشاگری با کی بوده؟اگر دفتر رهبری میخواست افشا کنه مگه نمیتونست بذاره روی سایت؟چه نیازی به شخص واسطه بود؟

و دوباره همون سوال قبل رو می پرسیم:

سوالم اینه که این کار ، سودی هم برای کشور داشت؟آیا غیر از این هست که وجهه رئیس جمهور کشور تخریب شد و بهانه ای برای حملات گسترده به ایشون شد؟

و اینکه

الآن یه جمله دیگه رو هم با اجازه اضافه می کنم:

رهبر ایران کسی نیست که مرتکب این "حماقت" بشه.کسی که این نوع رفتارها رو به رهبری بچسبونه ، نفهمیده حضرت آقا کی هست و چه منطقی داره!یعنی آقا اینقدر قدرت نداشت که بیاد علیه رئیس جمهور جنگ رسانه ای راه بندازه؟!!!!!!!!(آیکون کافر همه را به کیش خود پندارد....)

پینوشت:

اگه هنوز شک دارین به مطالب بالا جواب یه سوال رو بدین:

اگه این کار درست بود ، چرا اینقدر چرخ خورد؟چرا خود دفتر رهبری منتشر نکرد؟و اینکه چرا آقای ابوترابی نمیگه دفتر رهبری من رو در جریان گذاشت و از من خواست؟چون این وسط هراسی نباید وجود داشته از انتصابش به دفتر رهبری و خیلی هم وجهه رسمی پیدا می کنه اما چرا گفته نمیشه؟اینجاست که داستان رو بو دار کرده!

اشتباه نشه ها!ما با آقای ابوترابی مشکل نداریم.ما این فرایند رو داریم نقد می کنیم.